Beste,
Ik verkoop al een half jaar ringtone's en sinds 3 maanden is m'n site ook engelstalig, maar heb slechts 2 ringtones verkocht. Tegenover de 300 ringtone's die ik in NL heb verkocht.
Iemand een idee wat ik kan veranderen? Ik wordt wel gevonden door andere landen, maar heeft iemand tips om de conversie te verbeteren en meer bezoekers uit het buitenland te krijgen?
(die 1 erachter betekent dat mijn site bovenaan staat als het wordt gezocht)
Daar ligt het dus niet aan, ik sta wel op één (je hebt t ook wel over een apparte ringtone, maarja^^) Het punt is wel dat het er de afgelopen week maar 5 waren uit de verenigde staten...
Hoe verhoog ik dit? Enige linkpartner die ik in NL heb is startpagina.nl...
Edit: en gelukkig komen de niet Nederlands-taligen ook alleen maar op de Engels-talige versie. Opvallend is ook dat het alleen maar Nl'ers zijn, geen enkele belg koopt een ringtone:p
No offence hoor, maar totally spies of compowder ? wie googled daarop ?
Zijn dat typische ringtones termen of ? (ik ben er echt niet mee bekend, geef mij maar gewone cola ipv zero sugar )
@gothmog: sjach, ik heb dat niet nodig. Me latin loops maakt me al genoeg aan het dansen Maar ik zou je aanraden om een link te zetten op een site die bekend is in de VS.
Iedere dag 20-30 mensen:D
En totally spies is zo'n programma op Jetix (Nederlandse zender). En toch vrij populair, verkoop er ong. 5 per dag.
@pieterc, ja een domeinnaam is vliegensvlug onderweg, met een nieuwe naam, ben benieuwd wat die oplevert (alleen is m'n host nogal traag in dat soort dingen)
@Stefan14, dat zijn alleen de realtone's, m'n ringtonehost mag die alleen in NL verkopen.
Misschien dat ik wat meer niet-realtones op m'n voorpagina zet in de Engelstalige versie.
@stijn: ik heb ook al vanaf mijn 14e een webshop, en ben nu 17. Sta keurig ingeschreven bij de KvK, betaal belasting e.d.
Enige wat ik moest laten doen was een van mijn ouders een formulier laten ondertekenen dat zij aansprakelijk zouden zijn.
Dus het mag (hier in NL) gewoon.
Stel je bill gates overlijdt,z'n vrouw erft het bedrijf, die krijgt een kind, die moeder overlijdt ook. Ben je als éénjarige al multi-miljardair:D
stijn1989 edit
Bill gates heeft een vrouw! en sterker nog, hij heeft zelfs kinderen. En nog straffer, bill gates stopt met Microsoft in 2008. Dus wie de opvolger wordt weet ik niet maar Microsoft heeft veel aandeelhouders, dus die hebben ook nog hun zegje. Ik wilde even je mop verpesten.
@stijn, ik weet dat hij vrouw en kinderen heeft en natuurlijk zou een familielid nooit alles van zo'n bedrijf erfen wss nog geen 1%, maar dat is al megaveel!
Maar ontopic, zijn er nog tips om meer buitenlanders naar m'n site te sturen?
ik heb ergens gelezen dat mensen uit de VS weinig tot niet op internet gaan, dus van hun hoef je niet veel te verwachten. En verder zou ik ook een .com domein aanvragen.
Bill gates heeft een vrouw! en sterker nog, hij heeft zelfs kinderen. En nog straffer, bill gates stopt met Microsoft in 2008. Dus wie de opvolger wordt weet ik niet maar Microsoft heeft veel aandeelhouders, dus die hebben ook nog hun zegje. Ik wilde even je mop verpesten.
Het is misschien off-topic maar wil toch even hierover wat kwijt. Bill Gates is al een tijdje geen CEO meer van Microsoft. Steve Ballmer heeft deze taak op zich genomen in 2000. Sinds die tijd was Bill Gates de 'Chief Software Architect'. Deze functie heeft hij echter neergelegd in Juni 2006. Sinds die tijd is hij bezig om al zijn activiteiten over te dragen aan anderen. In 2008 zal Gates compleet stoppen met zijn dagelijkse activiteiten voor Microsoft. Hij zal vanaf die tijd alleen nog maar adviezen geven.