login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Sketchup op je website (Opgelost)

Offline Chupskie - 28/03/2007 22:50
Avatar van ChupskieMySQL beginner Hallo allemaal,
Ik weet niet of iemand hier bekend is met google sketchup?
In ieder geval, weet iemand of je de sketchup viewer ook kunt toevoegen in je website?

Zo ja, zijn hier programma's, plugin's, scripts voor?
Of kan dit op een andere manier worden opgelost.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt.

-Chupskie

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline phpfreak - 28/03/2007 23:07
Avatar van phpfreak PHP beginner Ik dacht het wel, denk dat ik het eens ergens gezien heb, maar je kan altijd eerst een in google zoeken. Als je het daar niet vind, denk ik van niet, zowiso als het bestaat zal het ook wel bij sketchup download staan he..
Offline vinTage - 28/03/2007 23:17
Citaat:
Ik dacht het wel, denk dat ik het eens ergens gezien heb, maar je kan altijd eerst een in google zoeken. Als je het daar niet vind, denk ik van niet, zowiso als het bestaat zal het ook wel bij sketchup download staan he..

Make up your mind dude.... 
Offline Flex1986 - 28/03/2007 23:29
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
http://www.hype...index.html

Weet niet of je dit bedoelt maar kwam dit tegen door te zoeken. Op google en dan de query "sketchup web plugin" is erg veel over te vinden
Offline Chupskie - 29/03/2007 08:45
Avatar van Chupskie MySQL beginner @iedereen, bedankt voor jullie reacties.
@Flex1986, dit is eigenlijk precies wat ik zoek.
Een viewer voor sketchup voor websites.

Je kunt dus ook echt door je sketchup bestanden roteren, zoals in sketchup zelf.
Alleen is dit volgens mij nog niet helemaal bugvrij, het is best zwaar vooral bij grotere sketchup bestaden, en het haast het ergste, als je dit wil bekijken, moet je eerste een speciale viewere downloaden, voordat je het 'filmpje/bestand' kunt bekijken.

In ieder geval, ik ga me hierin nog even verder verdiepen, en kijken of er vergelijkende programma's zijn. Eventueel wat minder opties, maar wel veilig/goed werkend.

Bedankt tot zover, en mochten jullie nog tips hebben, hoor ik het graag ;)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.246s