Een tijdje geleden kon je je aanmelden om dingen toe te voegen aan het nieuwe overzicht. Nu zijn er niet veel mensen mee doorgegaan en is er praktisch niets toegevoegd
Dus vraag ik het opnieuw aan jullie om dingen toe te voegen
Nouja^^
Heb net nog een mooie bijdrage geleverd voor een hogeremachtswortel, zeer belangrijk.:p
Anders, ik kan jullie ook wel missen, er zijn genoeg site's als deze.;-)
Het was toentertijd de bedoeling dat de mensen die uitgekozen waren ook een berichtje kregen dat ze rechten hadden. Is dit nu weer het geval ? of is aanmelden genoeg?
Ik denk dat aanmelden niet genoeg is. Je meldt je aan om mee te doen en zij (de crew) zullen bepalen of je dan mag bijdragen aan het overzicht.
Ibrahim - 06/05/2007 23:52 (laatste wijziging 06/05/2007 23:54)
PHP expert
Citaat:
[..quote..]
Denk het wel, anders komt dat ding nooit vol.
Met dat comment sla je even de plank mis siliecom, dat snap je zelf toch ook wel?
Ik had die comment niet echt moeten zeggen, daar heb je gelijk in. Maar ik vroeg alleen of mensen dingen wilde toevoegen, dan komt hij aan met zijn comment over een wiki. Het is nooit genoeg
Tja, ik had beter dat niet kunnen zeggen idd.
Maar om even te melden, overzicht2 komt wel vol te zitten met of zonder hulp (Alhoewel met hulp het sneller zal gaan, hulp is dus wel gewenst ).
Ik heb namelijk vandaag al 10 dingen toegevoegd, en ik zal zo'n aantal elke dag toevoegen (als het niet te druk is).
er is een klein probleempje, wanneer Rens even naar de profiel pagina heeft gekeken, dan zal ik jou kunnen activeren. Titjes, jij bent de eerste die ik zal activeren