login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Bij terug is veld leeg.

Offline Martijn1989 - 20/03/2007 19:38
Avatar van Martijn1989PHP ver gevorderde Beste sima'ers 

Ik heb een klein vraagje wat waarschijnlijk meer de kant op gaat qua serverinstellingen dan PHP of wat dan ook. Maarja, zoals je aan de titel kan zien snap je waarschijnlijk al waar het over gaat.

Het probleem is dus als ik een veld heb :
  1. <input name="emailadres" type="text" value="" maxlength="50" />

En ik check of die wel valid is, zoniet kunnen zo op zo <a location - 1> link drukken, alleen dan is het veld weer leeg. Hebben jullie een idee hoe ik dit kan oplossen. (Geen coockies opslaan, met de vorige gegevens )

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Rens - 20/03/2007 19:40

Crew algemeen
Ja, dit vraag ik me eigen ook af.
Soms werkt het wel, soms werkt het niet.

Iemand toevallig een idee waar het aan kan liggen?
Offline GTW - 20/03/2007 19:41

PHP gevorderde
ik maak meesta geen "pagina terug" knop... ik laat het op dezelfde pagina checken of het valide is. Indien dat niet het geval is, laat ik het formulier nog een keer zien met foutmeldingen erboven.

de waarden zet ik in een variabele die ik in de 'value' van elke input en geef ik bij het controleren waarde.
Als je dus voor het eerst de pagina laad, zijn de velden leeg, als er gechecked is, staater wel een waarde in
Offline Martijn1989 - 20/03/2007 19:44
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Ga tuurlijk zo kan het ook wel, maar zou graag willen weten hoe ik dat ga terug dus kan maken. We wachten af ;)
Offline marten - 20/03/2007 20:03
Avatar van marten Beheerder Ik zat met een soortgelijk. Thomas (fangorn) bood me toen een oplossing. Hier het topic
Klik hier
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.2s