login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

nut van rechtsklikken uitzetten

Offline phpfreak - 14/03/2007 15:29
Avatar van phpfreakPHP beginner Wat is eigenlijk het nut dat je op je website rechtskliken uitzet? In FF kan je via Beeld > Paginabron of ctrl+U zowiso de broncode zien, waar je afbeeldingen kan uithalen en zo opslaan, text kopieren gaat ook nog, met ctrl+c of ook via broncode.
Dus was mijn vraag, wat IS het nut hiervan? Ik neem dan aan dat het een ander nut moet hebben dan te voorkomen dat ze afbeeldingen gaan rippen enzo?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ibrahim - 14/03/2007 15:34
Avatar van Ibrahim PHP expert Nee, die is er niet.

Dat zijn mensen die door andere mensen zijn wijsgemaakt dat het werkt.
Offline jerone - 14/03/2007 17:23
Avatar van jerone JS gevorderde nut heeft het niet, er zijn zat andere manieren om er te komen.

irritant dat is het wel, en daarom verlaten mensen al snel je site. 
Offline mens - 14/03/2007 17:33
Avatar van mens Onbekend het is echt alleen maar irritant ja, en al die javascriptjes maken je site alleen maar langzamer. Dus je moet het gewoon niet doen!
Offline Stijn - 14/03/2007 17:48
Avatar van Stijn PHP expert Het heeft nut zo zat mijn leraar van wetenschappen zich kwaad te maken omdat hij zijn selectie niet kon kopiëren. Hij gebruikt rechtermuis > kopiëren. Ik heb hem dan maar uit zijn lijden verlost . Maar het brengt gewoon irritatie mee naar de gebruiker toe en sommige denken echt dat het uitgeschakeld wordt terwijl dit niet zo is. Waarom komt er een alert dan als je rechtsklikt ? Ja zover niet nagedacht zekers.
Offline Nanon - 14/03/2007 17:59
Avatar van Nanon PHP interesse Zoals hierboven en daar boven en daar..., heeft het gewoon geen nut. Het wordt vaak gebruikt door mensen die net de webwereld in komen, want die vinden dat écht tof 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.173s