login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Nieuws - Hoe wat en waarom

Offline marten - 13/03/2007 20:10 (laatste wijziging 13/03/2007 20:18)
Avatar van martenBeheerder Hoog gewaardeerde leden van de sitemaster community.

Waar moet een hoogwaardig nieuws systeem volgens jullie aan voldoen? Enne ik ben wat verder gevorderd dus geen voor de hand liggende antwoorden aub.

MvG
Marten

RSS Feeds
PDF / DOC / Printvriendelijk
Mogelijkheid tot poll toevoegen

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 13/03/2007 20:12
Avatar van Stijn PHP expert Maak een nieuwsbot. Iets RSS achtig. Die haalt nieuws van grote nieuwssites en post deze op jouw server/site en leden kunnen daarop reageren enzo. Want ik vind dat kleine nieuwssystemen daar niet tegenop kunnen en dus is het verstandig om RSS es anders te gaan gebruiken.

Wat denk je daarvan?
Offline marten - 13/03/2007 20:13
Avatar van marten Beheerder Nou het is eigenlijk meer persoonlijk nieuws Dus van 1 organisatie zeg maar. Maar rss feeds publiceren neem ik mee 
Offline Ibrahim - 13/03/2007 20:14
Avatar van Ibrahim PHP expert nou nou, die is arrogant zeg 

Een nieuwssysteem moet voldoen aan het kunnen beheren van nieuws. 

Maar uitbreidingen als een foto kunnen uploaden, PDF/word/printvriendelijk vorm kunnen downloaden, reacties op nieuws. Eventueel een poll als je meningen wilt verzamelen.
Offline jerone - 13/03/2007 20:44
Avatar van jerone JS gevorderde duidelijke en goede manier van plaatjes erbij laten zien; niet te groot, niet in de weg.

reacties kunnen toeveogen

premalinks mogelijk maken

eventueel grote berichten afkorten en 'lees hier verder ...' bericht toevoegen
Offline Ibrahim - 13/03/2007 21:29
Avatar van Ibrahim PHP expert Artikelen in categorieën verdelen, kunnen zoeken in de artikelen, artikelen kunnen sorteren op toevoegdatum/auteur/populariteit/etc.
Offline Pieter - 14/03/2007 08:09
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Tagclouds?
Clouds met het meest bekeken nieuws
Nieuws die gemakkelijk te importeren valt in elke andere site door een simpele code te copy pasten.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s