login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

webcam werkt maar correspondent krijgt geen ontvangst

Offline guma - 07/03/2007 16:51
onlangs kreeg een grondige kuisbeurt waardoor ik achteraf enkele programma's teurg moest installeren waaronder ook de software voor de webcam.
Tijdens het chatten krijgt mijn correspondent mijn beeld niet. Ik kan hem zien maar hij mij niet!
De cam is van t merk Creative.
Kan iemand me misschien uitleggen wat er zou kunnen mislopen?
dank
Guy

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ultimatum - 07/03/2007 16:51
Avatar van Ultimatum PHP expert Misschien drivers opnieuw installeren?
Offline Daiben - 07/03/2007 16:55
Avatar van Daiben Lid misschien zijn de drivers niet goedgeinstaleerd of heeft je messenger geen webcam gevonden of kan er niet mee communiceren dat zou kunnen heb ik ook gehad instaleer je chatprogramma ook maar opnieuw hielp bij mij:cool:
Offline Gerard - 07/03/2007 16:57
Avatar van Gerard Ouwe rakker Wanneer je gebruik maakt van de webcam-configuratie in MSN, krijg jij dan wel jouw eigen beeld te zien?
Offline guma - 07/03/2007 17:01
Avatar van guma Lid als ik iemand uitnodig om te cammen door op t icoontje camera te duwen krijg ik een zwart beeld en geruis. Op het deel "monitor" van de software waar je foto's en video's kan opnemen zie ik mn eigen wel.
Ik snap er echt niks meer van. T moet waarschijnlijk mr e prulleke zijn waar ik kan er maar niet op vallen.
Offline Daiben - 07/03/2007 17:11
Avatar van Daiben Lid het ligt bijna zeker wel aan de messenger kun je het eens uittesten met een andere messeger?
Offline Dark_Paul - 07/03/2007 18:18
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Deïnstalleer messenger volledig en installeer het zaakje dan opnieuw. Als je dan de webcam aanklikt zal Messenger naar je webcam gaan zoeken en moet je wat dingen instellen voor het beeld.
Wat je ook kunt doen is eerst even bij Messenger naar Extra -> 'Instellingen voor de webcam..'. Als je webcam al geïnstalleerd is krijg je een vakje waar je beeld zou moeten zien, je webcam zou al geïnstalleerd moeten zijn, dat gebeurt als je de webcam voor het eerst gebruikt in een chatvenster. Als je daar geen beeld krijg, Messenger herinstalleren.
Offline guma - 13/03/2007 20:21
Avatar van guma Lid bedoel je dan dat ik eerst de cam moet installeren en daarna pas messenger? dank
Offline Stijn - 13/03/2007 20:37
Avatar van Stijn PHP expert Topic's over hardware horen niet thuis op onze website. Voor hardware support kan je altijd terecht op:

- http://www.minatica.be
- http://www.techzine.nl

topic closed
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.24s