login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

.htaccess en .htpswrd

Offline Warbringer - 01/03/2007 20:03
Avatar van WarbringerOnbekend AuthType Basic
AuthName "Verboden Toegang!"
AuthUserFile /storage/mijndomein/users/036988/public/sites/blablablabla
AuthGroupFile /dev/null
<Limit GET>
require valid-user
</Limit>

dat staat in mijn .htaccess
en in mijn .htpasswd staat:

test:wachtwoord

wachtwoord heb ik als CRYPT maar ook als MD5 geprobeert..
maar steeds kan ik NIET inloggen hij zegt:

Authorization Required
This server could not verify that you are authorized to access the document requested. Either you supplied the wrong credentials (e.g., bad password), or your browser doesn't understand how to supply the credentials required.

Heb met het commando:

1. <?php print $_SERVER['DOCUMENT_ROOT']; ?>

mijn root gevonden maar het werkt allemaal niet.
iemand een idee?

P.S. de directory klopt niet volledig hoor adners heeft iedereen ineens admin toegang ;)

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ultimatum - 01/03/2007 20:24
Avatar van Ultimatum PHP expert Heb je het ook met zo'n htpassword generator oid geprobeerd..?
Offline Warbringer - 03/03/2007 20:48
Avatar van Warbringer Onbekend yup met een generator is alles gedaan maar werkt niet
Offline CounterForce - 04/03/2007 21:49
Avatar van CounterForce Onbekend Heb je een Controle Panel bij je host?
Zo ja , installeer dan de plugin (als deze bij de opties zit) WebPassword ofzo...
Deze doet het dan voor jou...
Je vult gewoon het pad naar de map in en je stelt een wachtwoord en gebruiker in...
de .htaccess-file staat dan mee in de map...
Offline Warbringer - 05/03/2007 10:35
Avatar van Warbringer Onbekend daar kan ik niet bij helaas, heb ze al gemailed of zij het kunnen activeren haha heb 12 domeinen lopen of zo dus moet voor allemaal gebeuren :S

beetje stom dat ik er zelf niet bij mag / kan... net zoals
dat ik de globals niet zelf kan aanzetten.
Offline CounterForce - 05/03/2007 10:39
Avatar van CounterForce Onbekend ik heb 4 domeinen lopen...
Alle 4 op 1 CP bij m'n host...
Ik kan dus mooi in 1 keer een .htaccess-file maken voor alle domeinen op mijn CP...
En als het toch voor alle domeinen hetzelf .htaccess moet zijn, kopieer je toch gewoon dat bestandje en plak je het in de desbetreffende directory's?

Simpeler kan toch niet?
Offline Warbringer - 05/03/2007 10:50
Avatar van Warbringer Onbekend nah, ik heb één host, met één FTP... maar in die ftp heb ik ALLE sites los van elkaar staan. Dus per site moet ik een andere .htaccess hebben omdat ze erg veel verschillen.

Sommige moeten op een totaal andere directory beveiligd worden dan de rest zeg maar. maar goed, ik wacht hun email even af want het zijn daar nogal klunsen haha. Als ik meer weet post ik hier de oplossing wel even maar zoals eerder gezegt werd, waarschijnlijk server instellingen van die lui!

Groetjes
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.195s