PHP ver gevorderde |
|
Dit is een veel voorkomend probleem zie ik. Beetje aan't googlen om een oplossing te vinden, maar nog niets kunnen vinden. Ook al op tweakers gevraagd? Misschien dat die techneutjes er wat meer van afweten?
Ik blijf ondertussen nog even zoeken
Mogelijke oplossingen, maar ik ben bang van niet:
Citaat: GoT:
n de opties van Media player bij Mediabibliotheek, Automatische updates van media gegevens voor bestanden, het hoofdvinkje uitvinken. Citaat: GoT:
klinkt me als een brakke codec, bekijk je geinstalleerde codecs eens (gspot kan dat bijvoorbeeld makkelijk) en verwijder alles wat mp3. wma & cd spelen kan.
GoT:
Gebruik je een codec-pack? Niet doen, uninstallen en alleen de daadwerkelijk benodigde losse codecs installeren. Dat scheelt al een hoop ellende... Citaat: GoT:
Waarschijnlijk omdat wmp11 je harde schijf in de achtergrond scant naar media bestanden. Zet dat eens uit in de opties. Herstart dan wmp11 en kijk of dat helpt.
Denk niet dat dit één van de oplossingen zal zijn, er is namelijk geen bevestiging dat deze iets hebben opgelost.. van die rare dooie topics @ got.. verder niet echt veel over kunnen vinden, behalve vragen die vrijwel gelijk zijn aan de jouwe. Maar geen één heeft een echte oplossing bevestigd. |