Lid |
|
Hallo.
Sorry voor het (enorm) bumpen van dit topic - dat begint al goed - , maar aangezien het vrij hoog in google staat wil ik het natuurlijk wel even rechtzetten.
Ik heb inderdaad een paar maanden - meer dan een jaar zo te zien -een telefoontje gehad van iemand die die pagina kreeg. Deze persoon heb ik inmiddels het script natuurlijk toegestuurd, en ik verkoop nu ook al tijden gewoon scripts via sitedeals, waar ik ook een boel (en alleen maar) positieve feedbacks is.
Ik heb bovendien de betreffende pagina direct van mijn host afgehaald, ik wist namelijk niet dat deze online stond.
De eerstgenoemde whois informatie is inderdaad niet van mij, maar van een bedrijf dat de domeinnaam fuen.nl voor mij geregistreerd heeft. Staat nu overigens nog steeds bij dat bedrijf, en dus in de whois.
Nogmaals mijn excuses dat het zo is gelopen, maar toendertijd was die pagina al oud, en het is me nog steeds een raadsel hoe iemand die nog gevonden heeft, haha.
Maargoed, nu ik er toch ben, eens rondkijken hier, want dat was ik sowiso van plan.
Sorry voor het bumpen! |