login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Word - NL - EN

Offline Kr4nKz1n - 25/01/2007 15:59 (laatste wijziging 25/01/2007 16:18)
Avatar van Kr4nKz1nOnbekend Ik zit nu op mijn stage, en we hebben hier de nederlandse versie van MS Word 2003 geinstalleerd.

Nu kun je bij Invoegen -> Opmerking, een opmerking aan een woord/zin/alinea etc. geven. Er staat dan in een ballonnetje, Opmerking: Hier de opmerking.

Nu heeft mijn directeur een documentje in het engels gemaakt, en vervolgens enkele opmerkingen toegevoegd. Maar nu staat er nog steeds "opmerking" in het ballonnetje.

Is het mogelijk om dit te veranderen naar Remark?

Of is het zo, dat als hij het bestand gewoon normaal opslaat. Verstuurd naar de klant. En als de klant hem opent met de engelse versie van Word dat er dan bij hem automatisch Remark staat?

Ik heb al gezocht in de help van Microsoft en op google maar kan niks vinden.

-Edit-
http://www.your...e=NLEN.doc
Zou iemand met de engelse versie de bovenstaande Word document willen openen en controleren of er Opmerking of iets van Remark staat?

m.v.g
Dennis Mertens

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Mad_Mike - 25/01/2007 16:10
Avatar van Mad_Mike PHP beginner Dat engelstalige document is in de Nederlandse versie van office gemaakt neem ik aan?
Ik heb hier helaas geen engelse versie om het voor je te testen, alleen Nederlandse. Misschien dat iemand anders hier wel de Engelse versie heeft waarna jij dan een test document kunt sturen om te testen.

Denk zelf wel dat het document niet aan de taal gebonden is van het pakket waarin het geschreven is.
Offline Kr4nKz1n - 25/01/2007 16:11 (laatste wijziging 26/01/2007 10:37)
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Ja dat bedacht ik me net ook, is er iemand met een engelse versie?
Dan maak ik een document aan met een opmerking erin en stuur deze vervolgens naar die gene. Ik upload hem wel even op een server.

-Edit-
Zou iemand zometeen het bestandje in mijn topic bericht willen openen met de Engelse versie van Word en controleren of er Opmerking of de vertaling in het Engels daarvan staat, dat kan zijn Remark.

-Edit-
Het is getest, dan maar via msn. Er staat idd Comment.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.192s