login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

htaccess verboden

Offline timo - 20/01/2007 12:18
Avatar van timoPHP ver gevorderde Ik heb nu in mijn map met mijn templates (met de volgende opbouw:
templatemap
-templatenaam
--images
)
een .htaccess gezet met als inhoud:
  1. order allow,deny
  2. deny from all

maar nu laad hij de css en de plaatjes ook niet meer, hoe kan ik ervoor zorgen dat dat wel gebeurd..

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline lemoinet - 20/01/2007 12:21
Avatar van lemoinet PHP gevorderde verwijder anders eens de eerste regel
order allow,deny
Offline timo - 20/01/2007 12:25
Avatar van timo PHP ver gevorderde maakt niets uti..
Offline TotempaaltJ - 20/01/2007 14:40 (laatste wijziging 20/01/2007 14:40)
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse Ik denk dat je beter .htpasswd kan gebruiken!
Offline timo - 20/01/2007 14:45
Avatar van timo PHP ver gevorderde het is de bedoeling dat mensen niet kunnen dirsurfen, en met deze manier heb je dat als je een bepaald BESTAND in de map opent deze ook FORBIDDEN oplevert, maar hij moet de localhost oid wel toestaan.. maar als iemand anders een oplossing heeft waardoor er maar een paar pagina's toegang hebben tot bestanden in een map graag..
Offline TotempaaltJ - 20/01/2007 14:47
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse .htpasswd, dat zeg ik, je krijgt een bericht als 'voeg password en username in', als je die niet weet en je klikt op annuleren, kom je op 403 forbidden, maar Localhost kan er volgens mij nog wel in!
Offline timo - 20/01/2007 15:08
Avatar van timo PHP ver gevorderde hij werkt wel als ik via flash een muziekbestand afspeel, maar m'n javascript en plaatjes worden ermee nog steeds niet geladen.. code:
  1. AuthUserFile /usr/www/beveiligd/.htpasswd
  2. AuthGroupFile /dev/null
  3. AuthName "Geen toegang, niemand kan hier inloggen!"
  4. AuthType Basic
  5. <Limit GET POST>
  6. require valid-user
  7. </Limit>

ik heb geen .htpasswd gemaakt omdat er toch niemand in hoeft te zitten.. maar mss moet ik daar wel iets doen?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.198s