login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Draadloos verbind niet, raar

Offline robmoorman - 14/01/2007 10:49
Avatar van robmoormanPHP interesse Ok ik zit nu op mijn werk. Ik heb hier een draadloos netwerk liggen, mijn werklaptop kan wel verbinding maken met het netwerk. Dat overige niet is beveiligd met een wachtwoord. De naam is "Draadloos" en is volop bereik. Echter kan mijn andere laptop geen verbinding maken, het duurt eindeloos als je op de knop druk "Verbinding maken"... Ik kan niet achterhalen wat het probleem is, kan iemand mij hiermee helpen,

xx Rob

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Chupskie - 14/01/2007 11:05
Avatar van Chupskie MySQL beginner Op die manier, wil het wel vaker wat langer duren.

Ik ga er van uit dat je windows xp hebt.
Ga naar conf. scherm, netwerkverbindingen, en klik met rechtse muisknop op je draadl. verbinding. klik daarna op herstellen.

(heb je btw, al ooit eerder verbinding gehad, via hun of via een ander draadloos netwerk?)
Offline robmoorman - 14/01/2007 11:06 (laatste wijziging 14/01/2007 14:11)
Avatar van robmoorman PHP interesse draadloos overal wel thuis altijd, op school enz.

alleen op me werk pakt hij hem niet, geef hem weer als onbeveiligd, volop bereik, maar kan geen verbdinging maken, dat duurt eindeloos. En de adnere laptop hier van werk, die pakt hem meteen verbonden. Heel raar Op een gegeven moment zegt dat hij geen verbinding kan maken met netwerk, maar de fout niet kan vinden......
Offline NCube - 14/01/2007 14:27
Avatar van NCube HTML beginner Het netwerk laat misschien slechts bepaalde apparaten toe met een specifiek MAC-adres en is daarom ook niet beveiligd met een wachtwoord.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.183s