login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

FF vs IE | Pagina 2

40 antwoorden

Gesponsorde links
Offline riekele - 11/02/2007 22:18
Avatar van riekele PHP beginner ik gebruik ff omdat:
- ik nu in 1 klik de website ook in IE7 heb (ie-tab extentie)
- de rest van de extenties
- html / css is beter dan IE6, in IE7 ben ik nog niets tegen gekomen wat hij anders doet tov FF
Offline Godlord - 11/02/2007 22:20
Avatar van Godlord PHP gevorderde Ik gebruik IE omdat ik mijn webpagina wil nakijken voor foutjes voor de IE gebruikes.

Ik gebruik FF om foutjes na te kijken en omdat het veiliger is. Ik haat de pop-ups in IE .
Offline shonda - 11/02/2007 23:08
Avatar van shonda Lid Ik gebruik geen van 2en.

Dit omdat IE en FF teveel problemen geven, in de zoveel tijd verdwijnen zomaar de bladwijzers 
en ik krijg ze dan ook niet meer terug.

Opera gebruik ik nu alweer een tijdje en heb er nog NOOIT problemen mee gehad, super programma! 
Offline Stijn - 12/02/2007 00:07
Avatar van Stijn PHP expert @shonda: ik heb dat ook gehad. weet je hoe dat komt dat ze verdwijnen? logisch denken. Ik geef je een hint: het begint met een W en eindigt op INDOWS. Inderdaad je hebt spyware!
Offline shonda - 12/02/2007 00:17
Avatar van shonda Lid Eurm niet echt:P, het gebeurde ook nadat ik Windows had geherinstalleerd.
En had nog maar net intenet connectie.
Offline vinTage - 12/02/2007 00:20
Avatar van vinTage Nieuw lid ik gebruik FF omdat ik IE accocieer met inmens eng en FF met friendly forever.

Sorrie voor mn "dichterlijke buien" 

De ware reden waarom ik trip op FF is door zn add ons (tidy / total validator/ yellowpipe lynx viewer/ xepiroth's flash tracer/ flash switcher/ firebug / gmail notifier / collorzilla en nog wa brol)
Offline Dark_Paul - 12/02/2007 09:43
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Ik ben ook 100% voor Firefox..
De extensies, het veiligere surfen, W3C CSS en (x)HTML standaarden.
Eén klein nadeel aan FF vind ik toch de hoeveelheid werkgeheugen die 't inneemt. Gelukkig heb ik daar nu minder last van sinds we van 512mb naar 1024mb zijn gegaan..
Offline Warbringer - 12/02/2007 10:00
Avatar van Warbringer Onbekend Heb 4GB geheugen, nooit minder gehad dus ik kan niet oordelen of FF meer geheugen in neemt als IE, maar ik moet zeggen dat sinds de nieuwe IE ze wel erg veel vooruit zijn gegaan. De Phisingfilter or w/e vindt ik wel vrij irritant omdat pagina's soms daardoor wel eens vertraging oplopen met het nakijken, verder mis ik mijn vertrouwde knopjes wel een beetje. De GUI ziet er gelikt uit maar het is 'te veel' wennen voor veel mensen.

Office 2007, ook prachtig maar ook daar vindt ik de GUI niet echt super (de navigatie). FF blijft wat mij betreft toch wel winnen, en ook FF kan je doorzichtig maken en 100e GRATIS skins / plug-ins van downloaden geheel gratis 
Offline CounterForce - 12/02/2007 10:32
Avatar van CounterForce Onbekend Laten we stellen dat zowel IE , FF , Opera , NetScape en al die andere browsers zijn voor en nadelen hebben...

Website's waren oorspronkelijk ontworpen om in IE te bekijken omdat IE vroeger de standaard was...
Nu begint FF met een vrij snelle opmars van gebruikers...maar de oude site's die ontwikkeld waren voor IE zijn in FF niet altijd correct te bezichtigen...wat dus soms vor problemen geeft...
Neem nu de website van TMF (belgië)...ik heb daar een ID... als ik met FF naar mijn gatenboek ga, kan ik het wel vergeten om daar ook maar iets te kunnen lezen want alles staat door elkaar...doe ik hetzelfde open in IE dan is alles mooi geschikt en ook leesbaar...

geen enkel programma is perfect...en als het kon en mocht, zou iedereen er aanpassingen aan doen... maar je leeft nu eenmaal in een commerciele wereld waar iedereen (of toch bijna iedereen) uit is op geld en bezittingen...

Maar dat is dan weer een ander discussiepunt...

Mss maar eens een topic openen over de GNU-licentie    
Offline Da_WebDevil - 17/02/2007 11:00
Avatar van Da_WebDevil HTML beginner ff is gwoon veiliger en de html wordt goed weergeven./ verder zijn de addons supperrrrr.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s