Jawel dat is wel een goede toegevoegde waarde. Iedereen krijgt nu zoizo belangrijke berichten te lezen. Als er een nieuw belangrijk bericht is en het staat enkel op de voorpagina kijk je er niet altijd naar. Als die melding zo komt met dat belangrijk bericht heb je het zoizo gelezen.
ik heb liever gewoon in dat blok de "belangrijke" berichten dan zo'n groot scherm die opeens opduikt.. vind het eerder iritant dan handig.. als het nou echt belangrijke berichten waren.. oke.. maar dat er een ubb update is?? en dat jullie opzoek zijn naar een lid met kennis van .NET of weet ik veel wat.. dat intereseerd me echt niet en dat wil ik al helemaal niet groot op het scherm krijgen als ik de website bezoek.. leuk dingetje maar ik vind het echt overbodig en lastig..
-> Dat Belangrijke berichten ding = zinnig
-> Nieuwe layout volledig akkoord mee. Is natuurlijk gelijk aan normen van W3C minimaal.
-> Gaan naar waar je ging = goed idee
Persoonlijk vind ik het een goed concept. Een beetje tweaken.
Iets minder groot zou beter zijn. Een plaatje erbij kan ook geen kwaad.
Enige probleem, ik gebruik SpeedDial voor Firefox en die begon met updaten, kreeg ik een alert dat ik 3 meldingen had. Toen ik naar SiMa ging kreeg ik nog een melding dat ik nog maar 2 meldingen had.
en dat jullie opzoek zijn naar een lid met kennis van .NET of weet ik veel wat..
.NET is niet zomaar weet ik veel wat en een lid met kennis ervan hebben ze al: yours truly!
Citaat:
Allemaal wel leuk die updates maar we moeten iets nieuws gaan doen, waar we leden mee trekken want de activiteit is best laag.
Die is verre van laag! Ik heb sinds de aparte .NET categorieën er zijn meer werk dan ooit daarvoor! En dat geldt ook voor de andere categorieën.
Citaat:
Ik vind het tof dat de crew van die nieuwe zaken aan brengt.
Ik heb ermee gedreigd om sitemasters om te gooien in een .NET-versie en plots werden alle andere crewleden gemotiveerd om vernieuwingen/verbeteringen aan te brengen! :p
Ik heb ermee gedreigd om sitemasters om te gooien in een .NET-versie
Toen werd ik inderdaad bang en heb ik maar zijn vurige wens uitgevoerd.
nielsvdwal schreef:
ik heb liever gewoon in dat blok de "belangrijke" berichten dan zo'n groot scherm die opeens opduikt.. vind het eerder iritant dan handig..
....
en dat wil ik al helemaal niet groot op het scherm krijgen als ik de website bezoek.. leuk dingetje maar ik vind het echt overbodig en lastig..
Ik heb dit niet gedaan omdat jij dat vroeg maar omdat mensen met respect voor me werk dit gevraagd hebben.
nielsvdwal schreef:
...
als het nou echt belangrijke berichten waren.. oke.. maar dat er een ubb update is?? en dat jullie opzoek zijn naar een lid met kennis van .NET of weet ik veel wat.. dat intereseerd me echt niet
...
Je kan ze nu uitschakelen. Als er een ubb tag bijkomt is dit in het belang van de leden (ook eender ander mededeling). Zo'n mededelingsysteem is gekomen om korte nieuwsberichten te vermijden en onze leden op een snelle/eenvoudige manier van verandereingen op de hoogte te brengen. Tenzij je dit kan weerleggen met harde feiten, blijft dit systeem.
Dat uitschakelen, krijg je nu dan ook niet meer zo'n rood linkje (U heeft X berichten) ?
Ik heb dat nu iig uitgezet, want ik vind die overlay MEER dan hinderlijk, vooral als dat 4 keer gebeurd op 3 dagen ... ik hoop dus dat dat rode ding blijft.
Het is wel handig. Ik bergijp wel vintage zijn stand punt ik kwam op sitemasters 2 mededelingen daarna ging ik even weg en ik kwam terug, toen was er weer één.
Tot nu toe waren ze terug beperkt. Het was misschien de start fase.
vraagje over die laatste mededeling.. er stond iets van dat je mededeling kan sturen naar iedereen, leden en crew ofzo.. ik neem aan dat dat alleen voor de crew is??
ojaah.. wat is 'mededelingen' een klote woord zeg ..
Stijn krijgt een extra groep om zijn mede homo's snel een mededeling te kunnen doen.
Daar hoef ik geen systeem voor te maken hoor. Ik stuur gewoon een privé bericht naar jou marten
ontopic: als je meer dan 1 bericht ontvangt dan kan je naar het volgende bericht gaan door op dat pijltje bovenaan te drukken. Er staat ook op welk bericht je bent, bv: 1/3.