Ideetjes voor SiMa:
Als een codetag langer is dan ... regels, maak er een plaatscode link van!
En:
Een nieuw soort tag: Iets van anti-smiley! Dit is namelijk irritant in URL's enzo, kijk maar:
meagain schreef:
Fatal error: Uncaught exception 'Zend_Controller_Dispatcher_Exception' with message 'Invalid controller specified (error)' in C:Program FilesxampphtdocsZendlibraryZendControllerDispatcherStandard.php:193 Stack trace: #0 C:Program FilesxampphtdocsZendlibraryZendControllerFront.php(911): Zend_Controller_Dispatcher_Standard->dispatch(Object(Zend_Controller_Request_Http), Object(Zend_Controller_Response_Http)) #1 C:Program FilesxampphtdocsZendindex.php(22): Zend_Controller_Front->dispatch() #2 {main} thrown in C:Program FilesxampphtdocsZendlibraryZendControllerDispatcherStandard.php on line 193
Kunnen jullie niet gewoon de smiley code voor en aanpassen in bijv :@ en : shy : (of wat het woord er voor ook is ), want dat zijn de enige twee die je soms ergens anders voor bedoelt.
We gaan het aanpassen zodat wanneer er een spatie staat tussen de smiley code en de volgende dat de smiley geparsed wordt. Staat die tegen een woord dan niet.
je hoeft zelf geen andere code vpoor ie smilies te maken, maar gewoon geen smilies toe passen in code schermen en bv een speciale optie te maken om errors weer tegeven zoals je ook hebt voor codes
kwart voor 11 is toch niet zo laat, forum en memberview lagen daarstraks plat met php error's. Enige admin online was Joël dus ik ga er vanuit dat hij rechtstreeks op de livesite test.
Een "Meld misbruik" functie. Bij topics en eventueel ook bij de profielen. Omdat admin/ moderators niet constant op kunnen letten, kunnen de leden misbruik melden. Je vult in een textarea in wat de reden is waarom je over het topic/ lid misbruik meld. Een admin/ moderator die inlogt, kan gelijk kijken naar de meldingen : ) Een idee?
WTF is er aan de hand met de UBB, topics etc?!
Zo kon vinTage net Javascript gebruiken in zijn post (met als gevolg dat iedereen die het topic opende een alertje kreeg), iemand zette HTML in zijn post.
En een topic wat ik bekeek zag er niet normaal uit, kijk: http://up.why-online.com/sima1.jpg
ligt het aan mij of raakt sitemasters.be steeds voller?
altans server gaat trager,
en ik krijg steeds errors in firefox...
dat server overbelast is e.d.
ligt het aan mij of raakt sitemasters.be steeds voller?
altans server gaat trager,
en ik krijg steeds errors in firefox...
dat server overbelast is e.d.
De website word over een tijdje verplaatst naar een snellere server
Ligt niet aan jou, Giant.
Ik merk ook dat Sitemasters traag wordt. Topics laden ontzettend sloom. En dat ligt niet aan mijn verbinding/belasting van mijn verbinding, want andere sites doen het wel op normale snelheid.