login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

racistische avaters | Pagina 3

74 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ibrahim - 30/12/2006 17:01
Avatar van Ibrahim PHP expert wie heeft het over uitmoorden, klink toch niet als een drama queen 

Citaat:
ra·cis·me (het ~)
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat
2 rassentheorie

Citaat:
voortkomend uit een gevoel van meerwaarde
=>
Citaat:
Het zou vrij hypocriet van me zijn om de economische aapjes uit te kakken en dan zelf hier niet aan mee doen:-) Als alle allochtonen zich zouden aanpassen zoals het moet (lees: zoals ik het doe) dan zou er helemaal geen gezever zijn.

Citaat:
Met welke moslima's (moslim vrouwen) heb jij gesproken over deze zaak

Geen... waar zei ik dat ik het over 'achalachala'-mensen (moslim mensen) had?

Nu zijn moslims achalachala mensen ?? Met zo'n houding zou ik echt je een vuist in de gezicht willen geven, als ik op jou leek. Maar ik ben de verstandige en hou ik op met 'discusseren' met jou
Offline nemesiskoen - 30/12/2006 17:03
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
Met zo'n houding zou ik echt je een vuist in de gezicht willen geven, als ik op jou leek.

Leer nederlands
Offline Stijn - 30/12/2006 17:05
Avatar van Stijn PHP expert Door wie zijn die documenten gemaakt? Als ze door voorstanders of tegenstanders gemaakt zijn wens ik ze niet te bekijken -> niet objectief.
Offline MFdriver - 30/12/2006 17:05
Avatar van MFdriver PHP interesse kzal mijn modderator tallant maar keer bovenhalen 
beetje kalmer mag ook, geef je mening, maar word niet grof 
Offline Pieter - 30/12/2006 17:08 (laatste wijziging 30/12/2006 17:41)
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Kijk, ik ben hier totaal onpartijdig, politiek is niet mijn bezigheid.

Het VB heeft veel goeie standpunten, maar ze hebben er vind ik ook heel wat mindere. Onderandere dat "vrouwen aan de haard" tekstje dat in een promoblaadje van het vb mijn postbus kwam binnen gewaaid.
Heel wat van hun punten vind ik positief, ze zijn ook een van de weinige partijen in België die echt durven zeggen over wat het soms gaat.

Wat vind ik dan weer negatief:
Vanaf er een discussie is over het VB hangen ze "de Callimero" uit.

Van de splitsing van Vlaanderen/Wallonië: wat heb je er nu aan om het te splitsen of niet? Ga jij er persoonlijk beter van worden? Ik versta niet goed wat de kwestie allemaal voor gezaag oplevert, en dat nu al zo'n lange tijd. Ik ben niet Pro België, maar ook niet contra. En het VB kijkt veel te veel zwart-wit naar mijn mening. Ben je niet voor, dan ben je tegen.

@Vage, al die "links" die jij hier hebt gepost, waren allemaal Wikipedia links en links van het VB.org. Is dat iets wat je als neutraal aanschouwt? Op wikipedia staat er zelfs boven dat het te betwisten valt als de informatie klopt...

Ik zit op kot in Antwerpen, mijn vriendin geeft les in Borgerhout in een concentratieschool (enkel migranten). Heel veel van de miserie is terug te leiden naar het probleem dat ze zo weinig hebben.

Ze willen gerust zich aanpassen (hallo zeg, als je daar al niet meer van uit gaat, hoe verdraagzaam ben je dan). Velen hebben er gewoon de kans niet toe. Of ze kunnen niet naar school toe, of ze leven in zo'n armoede dat de voedselbedelingen een hoogtepunt van de week zijn.

Heel wat van die mensen zijn bezig met het opnieuw rechttrekken van hun leven. Ze proberen in eerste mate voor hun familie te zorgen, een plek om te leven e.d.. Ik verwacht van hen niet dat ze in X aantal weken NL kunnen spreken.

Wij hebben nooit in HUN situatie gezeten, vergeet dat niet.

En hier en daar probeer je toch maar een verwijtje eruit te werpen hé (naar Ibrahim toe dat hij niet 100% NL kan...). Je mag dan nog een ex-mod zijn, maar dat vind ik niet kunnen.
Bij deze heb ik mijn zegje gedaan. Als je reacties hierop hebt pm je me beter dan hier, ik antwoord toch niet. Kwestie van jullie nog niet meer in de callimero rol te duwen. :-)

Offline Stijn - 30/12/2006 17:13
Avatar van Stijn PHP expert Nog iets wat ik wilde zeggen aan vage. Je klinkt als een persoon die naar één ras streeft (aanpassen of opkrassen) , waar heb ik dat nog gehoord (N*Z*SME).

Ik ben het met je eens pieterc , wijze woorden van een neutraal persoon.
Offline spyzone - 30/12/2006 17:15
Avatar van spyzone PHP beginner Kan hier geen slotje op?

Laten we positief blijven en websites maken.
Offline nemesiskoen - 30/12/2006 17:17

PHP expert
Ik streef niet naar één ras hoor. IK kan gerust samenleven met kleurlingen, geen probleem. Zolang zij het zijn die zich aanpassen en niet wij.

Ik ga straks reageren op pieterc maar ik zit nuj aan de telefoon.

En een slotje is nergens voor nodig omdat het een interessant discussiepunt is, wat volgens mij beide partijen denken.
Offline demich - 30/12/2006 18:16
Avatar van demich Nieuw lid Filip De Winter streeft blijkbaar wel naar één ras :
"wij willen een blank europa"
http://youtube....amp;search=

Nog een filmpje over ne vlaams belanger:
http://youtube.com/watch?v=tCAYRd6yatk

sorry maar al die programmapunten zijn gebaseerd op haat tov Walen en haat tov allochtonen
En ok het staat er niet altijd in zoveel woorden, ze zijn daar gewoon voorzichtig mee.

Offline nemesiskoen - 30/12/2006 18:33

PHP expert
cry me a river en ga tegen 1 miljoen belgen melken
Offline Abbas - 30/12/2006 19:18
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Citaat:
Extreme acties van skinheads worden 99% gesponserd door het vlaams belang , alleen verzwijgen zij dat. Het is wel algemeen bekend

Als het verzwegen wordt, waarom is het dan algemeen bekend?

@vage: ik ben inderdaad nen aap, als het gaat opm ongemanierde boeren...

En @ pieterc:
de splitsing van Vlaanderen/Wallonië zou veel problemen oplossen...
Voor deze situatie was het omgekeerd: Wallonië pompte miljoenen per jaar in Vlaanderen, met resultaat: Vlaanderen is om het zo te zeggen rijker dan ooi!

Nu is het omgekeerd, Vlaanderen pompt ok al jaren miljoenen euro's in Wallonië, hebben we hier al enig resultaat van gezien? Ik denk het niet...

Mensen die hier WILLEN werken krijgen evenveel kans als een belg, dus ga me niet vertellen dat ze in het interim gaan zeggen tegen een vreemdeling dat de job al bezet is en tegen een blanke, je hebt de job...
ooit gehoord van de nieuwe wet die zegt dat allochtonen evenveel kans moeten krijgen dan de autochtonen, niet dat ze overal even eerlijk wordt toegepast, maar ze is er...
en als dan die wet niet wordt nageleefd moet je niet liggen melken dat het aan het VB ligt want deze wet werd niet door hen gemaakt...
dan is het de taak aan deze lamme regering om ervoor te zorgen dat hun wetten nageleefd worden!

@pieterc nogmaals:
dikke zever als je zegt dat ze de kans niet hebben om hun aan te passen:
- er zijn genoeg instellingen die GRATIS cursussen nederlands geven
- je aanpassen kost geen geld, je leeft gewoon naar de wetten toe die in dat land gelden
- als je genoeg initiatief neemt ga je mij niet zeggen dat je geen werk kan vinden

Hoe ik dit weet?
voorbeeld:
een vriend van mijn zus, is hier sinds 24 juli uit marokko gekomen, op dat half jaar dat hij hier is heeft hij:
- nederlands geleerd
- rijbewijs gehaald
- gaat studeren na eerst gewerkt te hebben om wat geld te sparen

zo zie je maar, kansen genoeg, je moet er alleen de wil voor hebben en niet lui thuis blijven zitten, of als 12-jarige om 22u 's avonds in Antwerpen liggen rondzeulen (alle 12-jarigen, niet alleen vreemdelingen)...
iedereen kan als hij naar hier komt een normaal leven leiden, alleen staat daar iets tegenover!
Offline Martijn1989 - 30/12/2006 20:00 (laatste wijziging 30/12/2006 20:03)
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Na ik vind een ava wel kunnen, zolang je maar niet zegt dat vlaams belang (ed.) gelijk heeft. Daar valt over te discuseren, ze kunnen gelijk hebben, of ze kunnen goede punten hebben, maar je kan me nooit overtuigen dat vlaams belang 100% goede stellingen hebben.

Edit : Sowieso is het een beeje zwak om te zeggen dat alle allochtonen het land uit moeten, wie maakt heel belgie dan schoon? Wie staat er achter de vuilniswagen, wie plukken er tomaten en wie maken ziekenhuizen schoon. Ik denk dat zonder "alochtonen", het land er een stuk anders uit zou zien in negatieve sfeer.

Qua buitenlanders die voor het geld komen, hebben we dezelfde mening ;) Het land uit!
Offline Pieter - 30/12/2006 20:18 (laatste wijziging 30/12/2006 21:03)
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Inhoud verwijderd. 'k heb geen zin om erover verder te gaan, ik vrees dat het voor de discussie toch nutteloos is. En Sitemasters is hier niet voor gemaakt.
Elk doe en denke het zijne. En laat ons hopen dat iedereen voor zichzelf (misschien iets ruimer) kan denken. Prettig eindejaar.

Offline Dolfje - 30/12/2006 21:52
Avatar van Dolfje Gouden medailleGouden medailleGouden medaille

PHP ver gevorderde
Ik hoopte dat dit een discussie ging worden en niet een topic waarvan men de andere uitscholt omdat hij zijn gedachte(n) niet deelt.

Daarom slotje  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.193s