login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Verborgen content op plaatscode.be

Offline ThAlmighty - 21/12/2006 15:53
Avatar van ThAlmightyHTML beginner Ik zat laatst een plaatscode.be een stuk code te bekijken toen ik dit zag:
http://www.thalmighty.com/plaatscode.jpg

Ik schrok me kapot. Gaan de robot's nu eindelijk de wereld overnemen? Aliens van buitenaf? Mijn hoofd begon te tollen. Uiteindelijk toen ik bedaard was ging ik even verder kijken dan mijn neus lang is. In de bron code kwam ik erachter dat er een stukje content achter de layout zit.

Dus ik eis een verklaring! Waarom hebben jullie verborgen content achter de layout gezet?

ThAlmighty

18 antwoorden

Gesponsorde links
Offline W0etah - 21/12/2006 15:55
Avatar van W0etah PHP beginner lol , waar heb je het over?
Offline ThAlmighty - 21/12/2006 15:57
Avatar van ThAlmighty HTML beginner hint!
er staat een link onder de eerste regel. Klik daarop en je krijgt een plaatje voor je. Ga met beide oogballen naar de rechterboven hoek, en je ziet iets bijzonders.

In mijn uitleg deel beschrijf ik wat je ziet
Offline GTW - 21/12/2006 16:22

PHP gevorderde
wat is nou het probleem dan?
ik zie niets ongewoons in dat screenshot
Offline urqbz - 21/12/2006 16:23
Avatar van urqbz PHP interesse kook nie
Citaat:
wat is nou het probleem dan?
ik zie niets ongewoons in dat screenshot
Offline timo - 21/12/2006 16:38
Avatar van timo PHP ver gevorderde waar dan? in screenshot niets ongewoons en als ik zelf naar die pagina ga zie ik ook niets, in FF en IE niets..
Offline Ibrahim - 21/12/2006 16:40
Avatar van Ibrahim PHP expert volgens mij bedoelt hij dit:

http://img80.imageshack.us/img80/285/raarbw4.jpg
Offline GTW - 21/12/2006 16:44

PHP gevorderde
aha okee....... zéér interresant  
Offline timo - 21/12/2006 16:45 (laatste wijziging 21/12/2006 16:45)
Avatar van timo PHP ver gevorderde dat is de tekst hoeveel lappen code al gepost zijn, check de code maar..

BTW: ik zie het niet in IE en FF..
Offline ThAlmighty - 21/12/2006 17:26
Avatar van ThAlmighty HTML beginner volgens mij zijn jullie allemaal blind 
ik vind het niet gepast om content te verbergen en dit doet je website ook zeker niet goed in google. Vond het daarom dus erg vreemd dat onze crew (waar ik dan maar van uit ga dat ze veel verstand ervan hebben), dergelijke trucjes uithaalt.
...
Offline Rens - 21/12/2006 17:46

Crew algemeen
Wie zegt er dat de hele crew dit doet?
Ik wist hier niets van...?
Zie het nu ook voor het eerst hoor...

En ik zit nu te kijken, en dat is het stukje van de index pagina waarop staat hoeveel codes er gepost zijn, zoals timo al zegt...
Offline nemesiskoen - 23/12/2006 23:23
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Dude, wees eens duidelijk?
Offline timmie_loots - 24/12/2006 01:24
Avatar van timmie_loots PHP gevorderde Volgens mij heeft je browser je gewoon hard geneukt bij het renderen van die pagina, want ik krijg em niet in Fx cq IE.
Offline Ibrahim - 24/12/2006 01:44
Avatar van Ibrahim PHP expert dit is echt nutteloos, wat maakt het nou uit of er iets staat daar 
Offline marten - 24/12/2006 10:37
Avatar van marten Beheerder ik denk dat ie eerst een film over buitenaardse wezens heeft bekeken en toen naar Sima is gaan kijken 
Offline gothmog - 24/12/2006 11:02
Avatar van gothmog Lid In IE staat er rechts in de bovenhoek het eind van de tekst:
3528 geplaatste codes!

alleen zie je maar de helft van de s, wss ziet hij dat als binaire code of zoiets van aliens...
Maar ik zie t als slecht afgewerkt iets.
Offline ThAlmighty - 24/12/2006 11:12
Avatar van ThAlmighty HTML beginner hahah, mannekes toch  
nooit van SEO gehoord? Search Engine Optimization? Als je content op een website onder een layer schuift zodat deze "verborgen" raakt, dan wordt je er bij de meeste zoekmachines er gelijk uit geknikkerd.

Wat ik met deze post wil zeggen is dat ik het knap waardeloos vind, dat webmasters dit zo in elkaar knutselen.

Ik dacht laat ik in mijn post een sterke verhaallijn en enige ironie verwerken . Alleen schijnbaar zitten in deze community dergelijk serieuze mensen dat die daar straal overheen lezen en écht denken dat ik Sience Fiction kijk, of er ook maar enige intresse voor heb.

Ik begrijp dat ik fout was door een webmaster zomaar op een fout te wijzen die hij gemaakt heeft. Dit kan natuurlijk echt niet en ik zou het ook nooit meer doen.  

Voor de rest wens ik bij deze iedereen die zich zó serieus heeft ingezet in dit forum bericht een fijne kerst en een gelukkig nieuw jaar. Begin maar met een biertje want het kan allemaal wel wat losser.
Offline gothmog - 24/12/2006 11:46
Avatar van gothmog Lid Op een forum word je al snel serieus genomen, je kan geen stem of gezichtsuitdrukking horen/zien, dus weet je de emoties ed niet. FF dat je het weet;-)
Offline Dolfje - 24/12/2006 13:23
Avatar van Dolfje Gouden medailleGouden medailleGouden medaille

PHP ver gevorderde
@ThAlmighty: als jij doet alsof er een bom op aarde is gevallen, dan noem ik dat niet een leuk grapje hoor. (mss de volgende keer een andere soort humor gebruiken   )
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.215s