login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[VB.NET] Keystroke Counter

Offline Nrzonline - 13/12/2006 23:17 (laatste wijziging 13/12/2006 23:17)
Avatar van NrzonlinePHP ver gevorderde Hey SiMa leute,

Ik was opzoek naar een keystroke counter. Dus geen keylogger of iets dergelijks, maar gewoon een scriptje die bijhoud hoeveel toetsen je hebt ingedrukt. bijvoorbeeld:
A,B,C = 3;
A,B,C,D,E,F,G,H = 8;
SHIFT,A,CAPSLOCK,INSERT,G = 5
Ik had eerst wel iets gevonden als een keylogger, en die de karakters laten tellen, maar daar klopt natuurlijk geen bal van. Hoe kan ik zonder een keylogger of wat dan ook bijhouden hoeveel toetsen een gebruiker heeft ingetoets? Ik heb me al aardig lam zitten te zoeken, maar ik kan geen oplossing vinden. Iemand suggesties hoe ik dit kan gaan maken?

Alvast bedankt,
Edwin

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline timmie_loots - 14/12/2006 08:37
Avatar van timmie_loots PHP gevorderde Zoiets?
Offline Wijnand - 14/12/2006 09:10
Avatar van Wijnand Moderator Ja maar kijk in de topic-titel. Hij wil het zelf maken met VB.NET.

ps. ik weet het zo snel nog niet.
Offline Nrzonline - 14/12/2006 10:06
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Nouja, om zoiets te maken is niet mijn doel. Maar hij moet wel zoals daar de keystrokes bijhouden. (aantal) Maar ik ben niet opzoek naar een progje, maar een script of een totorial of iemand die mij een indicatie kan geven waar ik naar moet gaan zoeken.
Offline Wijnand - 14/12/2006 16:48
Avatar van Wijnand Moderator wanneer moet hij het bijhouden? als je typt in een textvak of..?
Offline Nrzonline - 15/12/2006 09:12
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Overal, ook al zit je bijvoorbeeld op het bureaublad te typen...
Offline Wijnand - 15/12/2006 09:19
Avatar van Wijnand Moderator Dan zal je gewoon whatpulse moeten doen, denk ik.
Offline Onnutani - 15/12/2006 11:01
Avatar van Onnutani Lid Dit is enorm simpel om te doen. Maak een timer aan die bijvoorbeeld elke miliseconde tikt. Hierin maak je de volgende condititie:

zorg dat je dit ergens gedeclareerd hebt:
  1. Public Declare Function GetAsyncKeyState Lib "user32" (ByVal vKey As Long) As Integer

1. If GetAsyncKeyState(Keys.F1) Then
  2. 'Voer een actie uit als er op F1 gedrukt wordt
  3. ' Dit wordt nogal omslachtig als je dit voor elke key moet doen
  4. End If

1. Integer i = 0
  2. For i = 1 to 127
  3. If GetAsyncKeyState(i) Then
  4. ' Voer een actie uit
  5. End If
  6. Next

Van dit laatste ben ik niet zeker, dit heb ik maar rap geschreven omdat ik zag hoe omslachtig de andere manier was. Maar je kan het altijd eens proberen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.188s