Zoals de titel het zegt zou ik graag hebben dat jullie mijn laatste creatie proberen te hacken. (Dit natuurlijk om beveiligings foutjes eruit te halen )
Ik wilde een poging wagen maar je moet eerst een bug fixen in je registratiesysteem. Ik registreer, krijg een bevestigingsmailtje met een link erin, en als ik op die link klik krijg ik dit:
Citaat:
De unieke code die u opgaf kwam niet overeen met die in de database,
Klik op de link die in je bevestigingsmail staat.
Als het dan nog niet lukt, neem dan conctact met ons op
het Xgeneral team
Wel ik heb wat voorbereidend werk gedaan, je server is opzich goed beveiligd en via je pagina zelf heb ik ook geen succes. Ik geef niet graag op maar heb morgen wel een proefwerk wiskunde.. Even wat informatie om het de anderen hier makkelijker te maken:
host: funnywebhosting.nl met ip 85.12.31.15
poort: 80
TTL: 57
Weet je dat omdat je het geprobeerd hebt, of weet je dit omdat je dit in de db kon zien? als het het laatste is dan graag gaan werken met PHP.net: md5 of PHP.net: sha1.
Warning: main(./warfactory.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /home/xzero/domains/xgeneral.com/public_html/detail.php on line 25
Warning: main() [function.include]: Failed opening './warfactory.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/xzero/domains/xgeneral.com/public_html/detail.php on line 25
merci
Vraag me af hoe die is kunnen verdwijnen
zal het vanvavond terug uploaden
Citaat:
Encrypten/decrypten doe je met dingen die je wilt terughalen. Zaken als paswoorden moet je hashen.
Niet akkoord.
Als mensen hun paswoord vergeten zijn, stuur ik ze liever hun paswoord terug op. In plaats van dan terug een tijdelijk lelijk gegereneerd gedoe aan te maken. Niet bepaald gebruiksvriendelijk.
En eer je door hebt welke encryptie methode ik toepas, en eer je door hebt je je ze moet decrypten. En eer je het 20 karakter paswoord hebt om het te decrypten. Ben je wel ff bezig