login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Windows icons

Offline Mister - 16/11/2006 17:29
Avatar van MisterHTML interesse Omdat ik de oude windows icons zo beu ben wil ik deze vervangen, Ik heb een mooi en gratis pakketje gevonden op deviantart. Nu is mijn vraag, hoe kan ik deze allemaal installeren?

Die van het bureaublad heb ik al vervangen, maar daar kon ik ook alleen maar die iconen veranderen, en 1 per 1... (traag dus)

Ik zou ze graag allemaal ineens installere.. gaat dat? zoja.. hoe dan?

, alvast bedankt

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Abbas - 16/11/2006 17:37 (laatste wijziging 16/11/2006 17:38)
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Er zijn verschillende programma's te vinden om je hele Windows een nieuwe look te geven...

StyleXP
Window Blinds
...

www.stardock.com/products
hier vind je misschien wel wat...
deze programma's doen alles ineens voor u!
Offline Xfader - 16/11/2006 19:46
Avatar van Xfader Lid Maar dan gaat het wel zoooo sloom daarna! Die programma's vreten werkgeheugen.

Gebruik beter de UXtheme patch, dan patch je 1 keer en dan kan je altijd alle styles gewoon veranderen via bureaublad >eigenschappen.
(Ik weet neit zeker of je dan ook de icoontjes kan veranderen, maar ik denk dat je hier ook wel in geinteresseerd bent)
Offline Abbas - 16/11/2006 19:48
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
ik heb StyleXP en merk niets van weggevreten geheugen... 
Offline timmie_loots - 16/11/2006 20:20 (laatste wijziging 16/11/2006 20:24)
Avatar van timmie_loots PHP gevorderde Ik zou eens rondkijken op www.iconaholic.com (voorheen www.foood.net), daar is een heel grappig programmatje te vinden, perfect voor dat soort doeleinden.

EDIT: Ook al raad ik je aan om voor meer icons alsnog even op die site rond te kijken, hier vind je Icon Phile, een handig programma om icoontjes te veranderen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s