Ik heb gisteren een torrent gedownload (4.38GB) alles ging goed tot de laatste 20 minuten toen hij er ineens mee kapte toen hij op de 4.00GB zat.
Ik gebruik ABC Bittorent Client, ik weet niet of er een maximaal limiet van 4GB aan zit of dat er gewoon niemand meer is om van te downloaden. Want eerst downloade ik met een snelheid van ongeveer 350Kb/s
Weet misschien iemand de oplossing van dit probleem??
nee, want als je kijkt naar de incomplete map van bittorrent, zie je een bestand staan. Bittorrent is zoooo slim dat hij op dat bestand verder gaat werken, tenminste als je een torrent hebt met dezelfde inhoud.
Je hebt nog een kans dat hij verder gaat downloaden, het ligt gewoon aan de resources die beschikbaar zijn. Het kan voorkomen dat ook andere gebruikers niet het gehele bestand hebben en daarom moeten wachten tot het gehele bestand beschikbaar is. Pas dan zal deze verder downloaden.
Kan het zijn dat de harde schijf geformatteerd is als FAT32 en niet als NTFS? FAT32 heeft namelijk geen ondersteuning voor één enkel bestand wat groter is dan 4 GB.
converten naar NTFS. Doe dit alleen als je Windows 2000 of XP draai! Vroegere OSsen hebben geen ondersteuning voor NTFS. Zoek even op google naar een converter
Nee, FAT32 ondersteund zoals Proximus al zei maar 4gb en je bestand is 4.3. Wat je moet doen is rechtermuisknop op je schijf > formateren > bestandssysteem ntfs
het gaat erom dat als ik het doe dat ik dan Acronis True Image gebruik en de backup opsla op een verborgenschijf op mijn HD maar als ik formateer dan gaat alles weg incl. mijn backup
Een torrent heeft vanaf het moment dat je de download aanzet de grootte van het complete bestand.. Dit zou dus al meteen problemen moeten geven en niet pas als het bestand voor 4 GB is 'ingevuld'..
gisteren stond er wat anders dan nu maar nu geeft ie als melding:
Connecting to peers (ik denk dat ie bij niemand meer kan downloaden).
Gisteren stond er iets over device space ..... etc.etc. zoiets stond er (ik weet het niet meer precies)
Een torrent heeft vanaf het moment dat je de download aanzet de grootte van het complete bestand.. Dit zou dus al meteen problemen moeten geven en niet pas als het bestand voor 4 GB is 'ingevuld'..
Ruimte reserveren via een virtuele file werkt iets anders dan daadwerkelijk die data erop zetten.