login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

brander probleem | Pagina 2

35 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Simax - 06/12/2006 12:24
Avatar van Simax Onbekend Voorheen heb ik ooit ong. hetzelfde probleem gehad.
Toen heb ik het volgende gedaan..

Om kosten te besparen kun je beter indien mogelijk je brander in een andere pc aansluiten, controleren wat er gebeurt en dan een conclusie trekken.

@Rambo
Een extra brander is op een later tijdstip overbodig. En wanneer je een andere brander aansluit in dezelfde pc heb je nog geen zekerheid of het probleem bij de pc of de brander ligt.

MvG,
RvB
Offline sicco - 06/12/2006 16:32 (laatste wijziging 07/12/2006 15:15)
Avatar van sicco Lid Dus egt geen oplossingen meer? in nero gaf hij trouwens aan dat er geen atapi drivers geinstalleerd waren in het systeem, nu heb ik die ginstalleerd (nog zonder effect) maar gewoon van een of andere site via google, ik kan die van Aopen niet vinden. Kan dit verschil maken of?
Offline Simax - 07/12/2006 15:21
Avatar van Simax Onbekend Heb je de brander getest in een ander systeem?
Wat voor systeem heb je waar de brander in zou moeten werken?
En wat voor type brander?

Misschien kan ik dan nog iets voor je doen.

MvG,
RvB
Offline sicco - 07/12/2006 16:08 (laatste wijziging 09/12/2006 15:19)
Avatar van sicco Lid Bedankt voor iedereen zijn hulp, ik ben er nu achter.
Ze hebben voor me garrantie gewoon een kapotte!! terug gegeven, ik snap echt niet hoe ze (hardware outlet) dat kunnen doen maarja. Nu wordt hij opgestuurd naar Aopen en kan ik dus hoogst waarschijnlijk reparatie kosten betalen  maar ja het probleem waar het nou allemaal omging in dit topic is dus opgelost....
Offline Mad_Mike - 09/12/2006 17:57
Avatar van Mad_Mike PHP beginner Als ze jou voor de garantie een kapotte terug geven en je daarvoor kosten willen laten berekenen of omdat er andere kosten gemaakt zijn door de foutieve omruil... FUCK them! Werk zelf ook in pc winkel en dit kan je NIET maken! Eisen dat ze jou een werkende geven, geen kosten voor wat dan ook berekenen en NOOIT meer terug komen is mijn advies 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.184s