login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

chmodding probleemje

Offline demon - 08/11/2006 20:30
Avatar van demonLid Hallo iedereen,ik heb namenlijk een probleempje met chmodding opmijn webserver ... voor een mod voormijn phpbb forum moet ik de hele dir inclu alle bestanden modden naar "744" maar als ik dat doe krijg ik deze error: [20:14:32] 550 /domains/mostwantedkillers.be/public_html/forum: Permission denied

en ik sluit mijn eigen en de rest van de mensen buiten van die folder(403 forbidden acces)

aangezien mijn hosting provider niet bereikbaar is kan ik niet veel doen....

dit staat op de website van die bepaalde MOD: "Step 4: I get FTP errors like:
Critical Error: FTP ERROR: could not move file [admin/mods/easymod/processed/language/lang_english/lang_admin.php.txt] to [lang_admin.php]
ATTEMPING REMAINDER OF POST PROCESS
Critical Error: FTP ERROR: could not change directory to [admin]
Current dir: [/public_html/forum/language/lang_english].
What do I do?
Most likely your phpBB files are set to read-only (644 or 444 access). You need to give all the files in your phpBB installation write access to the file owner (744). This is not a security hole."

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen Mvg Demon

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline tswebdev - 08/11/2006 22:06
Avatar van tswebdev PHP interesse Kan je in de map met je ftp programma?
Offline demon - 09/11/2006 11:07 (laatste wijziging 09/11/2006 17:23)
Citaat:
Kan je in de map met je ftp programma?

ja alleen als ik het op 777 heb staan of nog enkele andere

edit: aangezien dat geen oplossing is voor die mod te kunnen installe 

edit:.blijkbaar was het een typo in de FAQ bij die mensen het moet 755 zijn toch bedankt voor de hulp

nogmaals edit: blijkbaar flipt mijn webhosting door kan geen chmodding meer op de server doen zonder probs 
Offline Gerard - 10/11/2006 02:46
Avatar van Gerard Ouwe rakker Als het zo ver is gekomen, denk ik toch dat je even contact op moet nemen met je webhosting. Ik denk dat nu nog dingen gaan veranderen anders misschien wel meer kwaad doen dan goed.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s