login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

msn meld niet aan

Offline robmoorman - 28/10/2006 17:07
Avatar van robmoormanPHP interesse ik heb vandaag een nieuw email adres aangemaakt bij hotmail, dus zon nieuw Windows Live Account, ik wil me dus aanmelding met Live Messenger, maar het aanmelden duurt echt eindeloos (die 2popopejts), maar echter met mijn oude mail meld hij wel meteen aan.... is hier ergens wat mis ofoz, maar me hotmail doet het wel gewoon enz.

grt. rob

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 28/10/2006 17:09
Avatar van Stijn PHP expert stuur een help&support bericht naar msn hé wat gaan wij daarvan weten?
Offline robmoorman - 28/10/2006 17:19
Avatar van robmoorman PHP interesse dank je kerel, kent iemand dit ?, ik heb kan me btw wel op ander pc's aanmelden...
Offline Godlord - 28/10/2006 17:26
Avatar van Godlord PHP gevorderde Dat komt door het feit dat live meer fouten heeft dan 7.5, daarom ben ik ook van plan terug te gaan op 7.5
Offline robmoorman - 28/10/2006 17:30
Avatar van robmoorman PHP interesse hmm strange, want op me ander pc, precies zelfde instal. versie, en daar logt ie wel in
Offline WimJ - 29/10/2006 01:43
Avatar van WimJ Grafische gevorderde al is gedacht aan firewall ofzo..

En welke fout geeft hij weer als de poppetjes gedaan zijn met draaien en nog niet ingelogd is.

Je moet is problemen oplossen ofzo is uitvoeren ook en status van service is bekijken en de help functie raadplegen zeker dt je het terug vindt en weer een eind verder komt !
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s