login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Voice-clips recorden.

Offline Tuinstoel - 20/10/2006 19:01
Avatar van TuinstoelPHP expert Vroegâh, en dan praat ik over 3 maand geleden, kon ik met MSN Messenger (Live ook nog wel) voice-clips opnemen, zonder microfoon. Hij nam dan hetgene op wat er uit m'n boxen kwam gedenderd; dus bijvoorbeeld een muziekje. Maar ik heb zojuist Windows opnieuw geïnstalleerd, en nu kan ik niet meer het geluid wat uit de boxen komt opnemen. Dus... Iemand enig idee hoe ik dit dan toch weer goed kan krijgen?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline GTW - 20/10/2006 19:10

PHP gevorderde
dat moet je instellen bij configuratiescherm->geluiden en apparaten. dan bij opnemen op volume klikken.
daar ga je naar bestand->eigenschappen. dan klik je alle vinkjes aandie bij opnemen staan.
sluitdit scherm via OK en nu zie je al het goed is veel volumebalken. check bij "What-u-hear" het vinkje aan en zet het volume gewenst. als het goed is wert het zo.

*De stappen zijn op fouten voorbehouden*
Offline Tuinstoel - 20/10/2006 19:26
Avatar van Tuinstoel PHP expert Hm levert voor mij nog steeds geen gewenst resultaat op helaas .
Offline svm - 20/10/2006 20:16
Avatar van svm PHP ver gevorderde Ik heb niet Windows Messenger Live, maar ik weet een manier om dmv een voiceclip muziek die je op je PC afdraait te verzenden:
Open Volumeregeling (start->programma's->bureau-accessoires->entertainment->Volumeregeling , of via het pictogram rechts op je taakbalk).
Ga bij opties naar eigenschappen en klik op de radiobutton opnemen.
Zorg ervoor dat hetgene dat uit je boxen komt (meestal Stereo Mix) is aangevingd en klik op oke.
Nu opent zich Recording Control.
Selecteer hier nogmaals Stereo Mix.

Nu zal de PC als je iets opneemt het geluid dat de boxen voortbrengen opnemen.
Dit werkt ook bij een voiceclip.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.205s