login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

ultra mon

Offline bigsmoke - 17/10/2006 18:06
Avatar van bigsmokePHP interesse Hey laatst downloade ik het programma ultra mon om met 2 schermen te kunnen werken. Maar als ik nu vb games speel dan zou ik die wille openen in zo'n schermpje appart dat ik dan kan vergrote en verkleinen dan zou ik tegelijertijd kunnen chatten maar weet iemand hoe dat moet??

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 17/10/2006 18:11
Avatar van Stijn PHP expert Bij OpenGL games (ID software: Wolfenstein , ET , Quake,...) kan je dat makkellijk (r_fullscreen 0 - vid_restart) maar bij games van EA weet ik niet. bij UT kan dit ook. (zover mijn kennis van games )

Anderrs met Windows knop maar da's niet te doen..

stijn
Offline Webtijn - 17/10/2006 20:10
Avatar van Webtijn PHP interesse Links IRC, rechts het spel. Alt + Tab switchen in de tijd dat je moet spawnen.
Offline Ultimatum - 17/10/2006 20:31
Avatar van Ultimatum PHP expert @Webtijn, dat kan niet want het spel word standaard in je hoofdmonitor gestart (meestal links) en kan niet worden geswitchd. (misschien wel met andere drivers, maar met een ATI driver is dit niet mogelijk)
Offline Keith - 17/10/2006 20:48
Avatar van Keith Grafische gevorderde mij is het ook nooit gelukt.. heb het vaak genoeg geprobeert, heb het echter wel eens gezien ja
Offline Webtijn - 17/10/2006 21:05
Avatar van Webtijn PHP interesse
Citaat:
@Webtijn, dat kan niet want het spel word standaard in je hoofdmonitor gestart (meestal links) en kan niet worden geswitchd. (misschien wel met andere drivers, maar met een ATI driver is dit niet mogelijk)

Hij opent hem inderdaad in m'n hoofdscherm (Rechts dus). Maar ik kan ondertussen zo Alt + Tab doen en switchen van game naar andere applicaties zonder dat het spel minimaliseerd.
Offline Ultimatum - 17/10/2006 21:08
Avatar van Ultimatum PHP expert Klopt, maar dat is standaard dat dat kan 
Offline Nrzonline - 17/10/2006 21:38 (laatste wijziging 17/10/2006 21:39)
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Ikzelf gebruik ook ultramon, echter heb ik het ook nooit voor elkaar gekregen om bijvoorbeeld Counter-Strike en IRC tegelijk te kunnen gebruiken. Ik had hem toen als klein scherm gekregen, maar als ik ook dan naar IRC ging, minimaliseerde hij Counter-Strike. Dit geeft uiteindelijk hetzelfde effect als alt-tab. Ik weet niet of dit bij andere games ook gebeurt, maar ik vrees van wel =) Anders even vragen op GoT?
Offline XenoX - 17/10/2006 21:42
Avatar van XenoX Gouden medailleGouden medaille

PHP expert
Het kan niet, je moet wisselen van scherm, dus minimaliseerd het spel.
Offline bigsmoke - 17/10/2006 21:46
Avatar van bigsmoke PHP interesse Spijtig het zou best leuk geweest zijn marja bij sommige games is het gelukt bij andere niet. Iemand anders vertelde me dit:

"I:\Program Files\Microsoft Games\Dungeon Siege 2\DungeonSiege2.exe" -windowed

maar dit werkt ook niet strange
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.188s