login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Legaal muziek verkopen

Offline gothmog - 13/10/2006 21:19

Weet iemand hoe het mogelijk is legaal muziek te verkopen? En ik bedoel dan dat anderen het kunnen downloaden. Kan dit via via of moet het direct via iets?
Ik weet wel dat je rechten van Buma/Stemra moet hebben ofzo, maar wie weet wat het kost, en of het uberhaupt mogelijk is.

Alvast bedankt,
Sven

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wizk - 13/10/2006 21:36 (laatste wijziging 13/10/2006 21:37)
Avatar van Wizk Nieuw lid Volgens mij mag het nieteens zonder buma/sena als het je eigen muziek is  

Maar ik kan er naast zitten. Je kan altijd even kijken op http://www.kvk.nl.
Offline Stijn - 13/10/2006 21:38
Avatar van Stijn PHP expert als je dat mag van de artiesten en hun studio zie ik geen probleem... Er bestaat ook legale muziek die je gerust kan sharen (Marco borsato - rood )

meer info bij Samba (ofzo)

Je kan altijd een advocaat raadplegen voor je zoiets doet. Ik denk hierbij aan de feiten die gebeurt zijn op senioren.net omdat senioren onderling illigaal muziek aan het verspreiden waren.

stijn
Offline gothmog - 13/10/2006 21:38
Avatar van gothmog Lid Ik bedoel eigenlijk meer iets als www.mobilemoney.com , daar kun je gewoon ringtone's verkopen ed zonder echt veel te moeten doen. Zij geven je een database met ringtone's ed. En zij regelen de rest.

Is dit ook voor muziek? Want voor realtone's heb je ook rechten nodig, en die heeft die mobilemoney.com ook...
Offline Martijn1989 - 13/10/2006 22:14
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Voor zover ik weet bestaat het nog niet. Je kan zoiets niet ook 123 maken, je hebt iid aan verschillende dingen te houden. Misschien dat msn music iets van een api heeft zodat je hem zelf op je site kan zetten?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s