login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Ideen?

Offline Simax - 19/09/2006 09:34
Avatar van SimaxOnbekend Beste mensen,

Ik ben bezig met het oprichte van een ict-community website. Hiervoor zoek ik een naam bestaande uit een woord. Het betreft een community met leden die beschikken over kennis van ict, zodat ze problemen kunnen verhelpen en in hun vrij tijd graag gamen. Overlaad mij met ideen zou ik zeggen.

MvG,
Roy van Breugel

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wijnand - 19/09/2006 09:35
Avatar van Wijnand Moderator http://www.site...p;id=16945

Is dit toevallig niet hetzelfde topic?
Offline Simax - 19/09/2006 09:38 (laatste wijziging 19/09/2006 09:39)
Avatar van Simax Onbekend Toevallig niet, dit betreft een andere community. 
Offline Ultimatum - 19/09/2006 10:11
Avatar van Ultimatum PHP expert Dus met elke nieuwe community ga je hier maar een topic aanmaken voor ideeën, het is meestal de bedoeling dat de webmaster met iedeën komt en die uit werkt want (weet niet hoe het met de andere is) maar ik hoef niet elke 2 dagen een topic te zien waar iemand vraagt of ik ideeën voor iemand ga verzinnen wnat dat is je eigen pakkie aan en gooi dit anders gewoon bij samenwerken.
Offline Thomas - 19/09/2006 10:37
Avatar van Thomas Moderator Deze twee topics lijken anders verdacht veel op elkaar.
Ik stel hiertoe ook voor dat je de discussie in een van de twee threads voortzet, zodat de ander dicht kan.

Inhoudelijk over het topic: Ik denk dat je je goed moet realiseren wat het is om een community op te zetten en draaiende te houden. Daarnaast lijkt het mij zinnig om inhoudelijk na te denken over wat je wilt dat mensen kunnen binnen deze community (doelgroep, functionaliteit). Nadenken over een naam lijkt mij trouwens het minste werk, en dat laat je aan ons over . Het belangrijkste is dat je enig idee hebt van wat je gaat maken (visie) - ik hoop dat je dit voldoende voor jezelf hebt uitgewerkt.
Offline Duikboot - 19/09/2006 11:46
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Die naam kun je zelf altijd nog invoegen. Als ik jou was zou ik eerst de site maar bouwen en coden, dan komt die naam vanzelf wel een keer.
Offline Simax - 19/09/2006 13:15
Avatar van Simax Onbekend Dit topic mag gesloten worden 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s