login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Easy Database Programma?

Offline Keith - 18/09/2006 23:22
Avatar van KeithGrafische gevorderde Ik ben op zoek naar een makkelijk programma waar mee ik een soort database kan maken zodat ik kan zoeken in mijn films, op genre, acteurs, etc etc.

Heeft iemand zo'n soort programma? Of weet iemand waar je het kan downloaden

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Soebam - 18/09/2006 23:26
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde Voor windows of linux:

http://www.openoffice.org/product/base.html

OpenOffice BASE 
Offline Keith - 19/09/2006 11:37
Avatar van Keith Grafische gevorderde hmms dat ziet er een beetje uitgebrijd en moeilijk uit voor mij..
heb eerlijk gezegd niet een idee hoe ik een database moet maken. zijn daar ook simpelere versies van? Het gaat om een max van 300 films..

Ideën?
Offline webstab - 19/09/2006 11:48
Avatar van webstab PHP ver gevorderde Als je Mircosoft(Windows) Office hebt, kan je dat gewoon met Microsoft Access doen, dat is helemaal niet moeilijk. Gewoon query's runnen.
Offline Keith - 19/09/2006 12:03
Avatar van Keith Grafische gevorderde haha ok dat heb ik denk ik wel dank je

wat zijn query's?
Offline marten - 19/09/2006 12:33
Avatar van marten Beheerder query's zijn regels waarmee je je database aanstuurt. Lees eens de tutorials door daar kom je wel meer te weten
Offline Soebam - 19/09/2006 16:19
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde openoffice werkt precies zo nouja, zelf weten. Als je gewend bent met microsoft te werken ga je gewoon voor access 
Offline ikkedikke - 19/09/2006 17:54
Avatar van ikkedikke PHP expert mysql is wel heel makkelijk met de intergratie in php
daarbij heb je ook phpmyadmin.
opzich niet zo moeilijk te gebruiken. alleen niet geschikt als je het aan gebruikers wil aanbieden 
Offline Keith - 19/09/2006 18:42
Avatar van Keith Grafische gevorderde een vriend van me gaat het een en ander al bouwen in access toch bedankt 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.386s