login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

scripts in dreamweaver toevoegen

Offline smullie - 18/09/2006 16:32
Avatar van smullieLid hoi iedereen,

na meermaals te hebben geprobeerd een script toe te voegen, heb ik maar besloten om jullie wat info te vragen?

als ik een script wil gebruiken van op de site hoe breng ik dan deze in?
Ik heb bv al een layer aangemaakt, en in deze layer wil ik de script : "-18 niet toegelaten" toevoegen??

kan er mij hieromtrent iemand helpen

vriendelijke groeten

smullie

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stefan14 - 18/09/2006 23:42
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde zou je wat meer uitleg kunnen geven? Ik snap het in ieder geval niet echt.

Het geen wat ik nu uit je verhaal opmaak is dat jij je site/scripts in dreamweaver wilt laden, en daarin testen?

Als je een script in dreamweaver wilt "inbrengen" kun je toch gewoon knippen en plakken en daarna opslaan of wat voor ideeën heb jij?
Offline smullie - 19/09/2006 00:13
Avatar van smullie Lid hoi stefan,

dit is het net, ik weet ook wel dan ik met ctrl+c en ctrl+v veel kan bereiken.

maar het probleem is dat het voor het ogenblik niet wil werken.

mijn vraag luidt dus, waar moet ik de cursor in de code precies plaatsen voordat ik op ctrl+v druk???

hopelijk is het nu wat duidelijker
Offline Dark_Paul - 19/09/2006 15:07
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde In Dreamweaver kan je in de bovenste helft je code en in de onderste helft je site. Zoek in de site de div waar je 't in kan zetten, de code springt automatisch naar de goede regel en plakken maar! 
Offline marten - 19/09/2006 15:10
Avatar van marten Beheerder Je kan beter wat basis tutorials lezen zodat je niet hoeft te ctrl-c ctrl-v 'en. Zo leer je ook inzien waar precies je code moet zonder dat je er dreamweaver bij nodig hebt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.363s