login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Windows server 2003 + overige programma's?

Offline lasdesigner - 11/09/2006 10:38
Avatar van lasdesignerPHP beginner Hallo,

Ik heb net windows server 2003 'gekocht', en wil deze installeren op deze computer. Maar kan ik, terwijl ik windows server 2003 draaiend heb ook dingen doen als:
- Dreamweaver
- Count-strike 1.6
- MSN

Of is dit allemaal niet meer mogelijk?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline foe - 11/09/2006 11:06
Avatar van foe HTML interesse http://win2k3.msfn.org/
Offline lasdesigner - 11/09/2006 11:10
Avatar van lasdesigner PHP beginner Hmm ik heb het doorgelezen, maar dit ging voornamelijk over wát je ermee kan doen zoals websites blokkeren voor op scholen. Maar ik wil dus weten of ik daarnaast gewoon MSN kan downloaden en installeren (en gebruiken). En ook counterstrike of dreamweaver.
Offline Ultimatum - 11/09/2006 11:57
Avatar van Ultimatum PHP expert Je moet gewoon kijken of de programma's op W2k3 server kunnen, want ik heb het ook hier thuis even gedraaid maar ik heb dus vele programma's niet kunnen installeren. Ik denk ook niet dat er veel op kunnen omdat het voornamelijk als server word gebruikt.
Offline foe - 11/09/2006 17:08
Avatar van foe HTML interesse Tuurlijk kunnen die programmas op W2k3 draaien..
Toen het juist gelanceerd werd heb ik het een tijd als workstation gebruikt..
Van msn'en tot unreal tournament spelen..
Je moet gewoon een standaard zaken uitzetten ,zodat je het als een workstation kan gebruiken.
Offline Gerard - 12/09/2006 10:05
Avatar van Gerard Ouwe rakker Toch zou ik graag willen weten wat je beweegredenen zijn om Windows Server 2003 op je desktop te installeren. Is het niet slimmer om (als je ermee wilt kloten, proberen, etc) Windows Server te installeren middels Microsoft Virtual PC of VMWare.
Offline lasdesigner - 12/09/2006 13:44
Avatar van lasdesigner PHP beginner Ja proximus, ik ben aan windows server 2003 gekomen, ik dacht dat ik er wel een serial voor kon vinden. Niet dus, dus ik ben nu ook bezig met microsoft virtual server ding van jou ;) Die gaf iemand anders mij ook!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.21s