login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

licentiecode overschrijven

Offline yolk - 31/08/2006 10:11
Avatar van yolkHTML interesse Als je twee computers hebt die met twee verschillende Windows-cd's zijn geïnstalleerd, is het dan mogelijk om van 1 pc het licentiebestand te kopieren en die op pc 2 te vervangen?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Keith - 31/08/2006 10:15
Avatar van Keith Grafische gevorderde je bedoelt ik heb 1 legale Windows XP en ik wil die graag op 2 computers hebben?
Offline freddyboeke - 31/08/2006 10:28
Avatar van freddyboeke HTML beginner Zolang je elke licentiecode maar 1 keer gebruikt maakt het niet uit.

Elke licentiecode werkt met elke installatiecd op elke computer. Zolang die licentie maar 1 keer voorkomt is het perfect legaal.
Offline yolk - 31/08/2006 10:37
Avatar van yolk HTML interesse @freddyboeke: wat bedoel je met "1 keer voorkomen"? In de database van Microsoft? Op de pc zelf?

Ik heb een pc met een legale versie van windows. Een vriend van me heeft door iemand anders windows laten installeren, maar krijgt steeds de melding dat hij z'n versie moet activeren. Ik zat te denken om met mijn legale cd windows opnieuw te installeren. Maar als het kan door alleen het bestandje te kopieren en te plakken is dat natuurlijk veel beter!
Mijn vraag is alleen of dat kan, of dat windows dan niet meer opstart ofzo
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.209s