login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

B-one bandieten

Offline Fraggel - 24/08/2006 21:39

Ik wou jullie even waarschuwen voor B-one en hun hosting praktijken.

Eerst en vooral verplichten ze je om uw domeinnaam te verplaatsen. Dus je hebt net een domein geregistreerd bij iemand anders en dan moet je nog eens betalen voor hun transfer.

Ten tweede, en dat vind ik nog veel erger, hanteren ze een stilzwijgend verlenging indien je 45  dagen voor vernieuwing niet schriftelijk afzegt. Dus als je dat even uit het oog verliest (wat mij is overkomen dus), krijg je wel mooi op tijd een bericht van betaling maar is het wel lekker te laat om nog te kunnen annuleren.

Fin, dit moest er even uit. U weze dus gewaarschuwd!

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BigBug - 24/08/2006 21:43
Avatar van BigBug PHP expert Als je niet betaald is er toch niks aan de hand? 
Offline ikkedikke - 24/08/2006 21:48
Avatar van ikkedikke PHP expert behalve dat je misschien 2 maanden later een deurwaarder aan de deur hebt.
Offline BigBug - 24/08/2006 21:52
Avatar van BigBug PHP expert Zouden ze echt zover gaan?

@ Fraggel, als je de algemene voorwaarden hebt gelezen en het staat daar niet in kan je ze aanklagen en kan je zelfs geld toe krijgen 
Offline crasher - 24/08/2006 21:57
Avatar van crasher Lid euhm ik heb geen probs gehad met transfer ze ik heb der 2 domeintjes staan staan er goed goeie service ook heb geen klagen en tis toch mijn geld niet 
Offline WimJ - 24/08/2006 21:58
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Jah zo ver gaan ze 

Geloof mij, ik heb der gez**k en gezever mee gehad hoor met hun !

En deurwaarder , en dagvaarding enzo allemaal gekregen, en dan heb ik toch maar betaald. 
Offline nielsvdwal - 24/08/2006 22:12
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde
Citaat:
Ten tweede, en dat vind ik nog veel erger, hanteren ze een stilzwijgend verlenging indien je 45 dagen voor vernieuwing niet schriftelijk afzegt. Dus als je dat even uit het oog verliest (wat mij is overkomen dus), krijg je wel mooi op tijd een bericht van betaling maar is het wel lekker te laat om nog te kunnen annuleren.

is jou verantwoordelijkheid.. niet die van hun..
Offline vinTage - 24/08/2006 22:19
Avatar van vinTage Nieuw lid Wiens verantwoording het is, hangt idd af van de overeenkomst die je hebt getekent.
Het is naief van jou dat je hun regels niet goed hebt doorgelezen en het is niet klantvriendelijk van hun om het op deze manier te doen.

So who's to blame ?..
Offline nielsvdwal - 24/08/2006 22:29
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde ik zie nog niet echt het probleem van wat B-one verkeerd doet .. oke.. klantvriendelijk is het niet.. maar als je daar een hosting neemt, dan moet je niet achteraf klagen.. had je van te voren ook makkelijk achter kunnen komen waarschijnlijk..
Offline Gerard - 24/08/2006 23:02
Avatar van Gerard Ouwe rakker Wanneer het hosting bedrijf dit allemaal in hun voorwaarden heeft staan geeft dat aan dat jij verplicht bent je hieraan te houden omdat je akkoord bent gegaan met deze voorwaarden toen jij een dienst afnam bij hun.

Niet achteraf gaan zeuren omdat je zelf niet alles goed bijgehouden hebt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.258s