weet iemand hoe je lycos reclame weg kan krijgen?vroeger lukte het me met een javascript, maar ook enkel de google reclame en niet die grote 'popup' die over je scherm komt, maar nu werkt zelfs dit niet meer. weet iemand hoe ik beide wegkrijg?
Google raadplegen, en paar ander community's, ofzo ..
Ik heb het wel eens tegen gekomen, maar voor niks nodig want heb eigen servers.
OFFTOPIC: Weet je wat, ik geef je een PHP & MySQL ondersteunende host.
Gratis, je werkt zelf wel via ip of je schaft je zelf een domein aan ofzo.
Maar alle functies, Reclamevrij, Direct admin, Mail, FTP ..
En ga zo maar verder, laten we zeggen, 150MB en 5 GB Dataverkeer per maand. Gratis, Gedurende je lidmaatschap op Sitemasters.
Dit geldt eveneens voor iedereen zonder hosting of met reclame overstompte hosting.
Je hoeft me maar toe te voegen op msn.
msn@ict-networking.com
En dan handellen we het verder af, direct online en gebruiksklaar.
Weet zelf hoe niet leuk het is om al je 'PRACHT' scriptjes en sites gewoon zien 'VERNEUKT' te worden door reclame en ongepaste gogole ads enzo..
Daarmee dat ik deze actie op richt voor iedereen die lid van sitemasters is, en oftewel geen budget heeft, of reclame overstompte hosting...
ONTOPIC:
@ Wim M. - Is inderdaad illegaal,..
@ phpfreak - Bestaan wel die hacks maar daarom hoef je ze nog niet te gebruiken
Je kan dus net zo ged even horen voro die hosting (GRATIS) bij mij.
Volledig Legaal, en correct.
Ik zou het pakket verlagen naar 25MiB webspace met 1GiB traffic en 1 MySQL database.
Dat is genoeg om je scripts op te testen, en evt je website op te hosten, maar toch te wijnig om aan filesharing te doen
//edit:
@coolcoke:
Citaat:
Not Found
The requested URL /hosting.php was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.36 Server at www.q-bee.be Port 80
Voor dit verandert in een heus reclametopic ga ik dit sluiten. Coolcoke, als je hier echt mee wilt doorgaan, kan je mij contacteren en kunnen we dit op een professionele manier behandelen.