Enkele dagen geleden konden Nederlanders niet op mijn site, kan server niet vinden. Terwijl ik, en andere Belgen er op wel op konden.
2 dagen na de vaststelling van het probleem was het opgelost, ik zelf noch mijn host hebben geen idee waarom het opeens is opgelost of hoe het kwam,...
Nu blijkt, enkele dagen later dat enkele site's gehost door netwrite (die nog in het kort gehackt werd)(mijn site word niet gehost door netwrite.) onbereikbaar zijn voor Belgen. Terwijl Nederlanderd, Engelse,... ondervinden geen problemen. Heeft er iemand een idee waardoor dat kan overoorzaakt zijn, of opgelost zou kunnen worden?
Omdat de Belgen misschien hun DNS niet hebben gerefreshed? Ik ben Nederlander, maar ik kom er ook niet op. Dus Wanadoo/Orange zal bij mij de DNS ook wel niet gerefreshd hebben.
Ik host zelf websites en bij ons is er eens een probleem geweest met een peer die wegviel van telenet. Waardoor telenet gebruikers geen connectie meer hadden met onze servers.
Op welk netwerk zit je host? of bij welke host zit je?
Mag ik u vrolijk vermelden dat de sites bij mij nu ook down zijn? En vanmiddag deden ze het nog wel. Misschien zit er een random timeout functie in je hostingpakket
Ik ben geen eigenaar van een van die, enkel een 'trouwe' bezoeker. omdat ik het vreemd vond dat nl-ers die ik het 'ondervraagt' er op konnen en ik en 2 andere belgen niet.
Maar ze zijn nooit problemen geweest (voor zover ik weet) met de host/site maar sinds dat die server (ofzo iets) een tijdje geleden gehackt is geweest is de site meer down dan up, en als ie dan up is, kun je hem geen eens bereiken...
kan zijn dat de uplinks ni werken heb ik ook al gehad iemand die ik kende had servers in amsterdam staan hij had telenet ik skynet ik kon eraan en hij niet