login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Cronjobs onder Windows

Offline Tuinstoel - 08/08/2006 16:17
Avatar van TuinstoelPHP expert Aight, ik zit hier al weer even mee te kloten, maar Windows is ook niet alles . Ik wil graag cronjobs draaien onder Windows, omdat ik Linux op geen enkele wijze goed geïnstalleerd kan krijgen (En dan moet ik ze ook nog in zien te stellen via Linux dus houd maar op ). Maar dit lukt nog niet echt . Ik heb al wat geprobeerd via "Geplande Taken", maar dat werkt ook al voor geen meter. Is er niet ergens een programmaatje dat cronjobs uit voert :/.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 08/08/2006 16:22
Avatar van Gerard Ouwe rakker Je kan het doen via de geplande taken en dan de php.exe aanroepen met de juiste parameters.
Offline Tuinstoel - 08/08/2006 17:00
Avatar van Tuinstoel PHP expert Ja juiste parameters uhu, ik krijg nu het gezeur dat ik een wachtwoord moet opgeven etc. maar dat werkt ook allemaal voor geen meter.
Offline ikkedikke - 08/08/2006 17:37
Avatar van ikkedikke PHP expert ik krijg daarmee prima cronjobs lopen hoor.
http://www.site...7#id114440
Offline Tuinstoel - 08/08/2006 18:12
Avatar van Tuinstoel PHP expert Hm dat werkt nu, maar nu krijg ik omdat mijn cronjob op 2 minuten staat, om de 2 minuten heel snel in beeld een dos schermpje, da's wel vervelend eigenlijk.
Offline ikkedikke - 08/08/2006 18:14 (laatste wijziging 09/08/2006 15:25)
Avatar van ikkedikke PHP expert dat is wel het nadeel ja.
anders moet je zelf iets kleins schrijven in een taal die niet gelijk een venster opent. (iets in de richting van C++ of vergelijkbaar)
vanuit dat programma weer je cronjob starten.

Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s