login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

MySQL autostart.

Offline Tuinstoel - 28/07/2006 21:49
Avatar van TuinstoelPHP expert Hoe kun je MySQL automatisch laten opstarten tijdens het starten van Windows XP Professional? 'k Ben te lui om altijd dat icoontje aan te klikken .

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 28/07/2006 21:52
Avatar van marten Beheerder bij de installatie kan je hem als service laten starten 
Als het goed is kan je je server reconfigureren in de groep van MySQL onder startmenu staat de link daarvoor
Offline Tuinstoel - 28/07/2006 21:56
Avatar van Tuinstoel PHP expert Ik heb hem niet geïnstalleerd, alleen uitgepakt .
Offline Maarten - 28/07/2006 22:22
Avatar van Maarten Erelid Ofwel zet je een snelkoppeling naar dat icoontje in de map 'Opstarten', ofwel kijk je bij configuratiescherm -> systeembeheer -> services of er een MySQL service beschikbaar is.. zoja, kan je die instellen dat deze moet opstarten met de computer.
Offline Tuinstoel - 29/07/2006 09:14
Avatar van Tuinstoel PHP expert Het werkt Murfy. Omdat ik mysql niet had geïnstalleerd maar gewoon uit een zip bestand had uitgepakt, had ik het niet als een service, dus die snelkoppeling kon ik dus het beste verplaatsen naar de map Opstarten, en zodoende ben ik weer tevreden .
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.225s