login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

ladder script

Offline rcv - 03/07/2006 14:44
Avatar van rcvNieuw lid weet iemand een goed ladder script waarin je aantal punten van iemand kan toevoegen etc die makkelijk te gebruiken is het is voor een clan spel genaamd pro cycling manager^^

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Bart - 03/07/2006 15:12
Avatar van Bart PHP expert Kun je ook misschien meer specs geven van dit script, wat moet het precies doen? Welke stappen heb je zelf trouwens ondernomen om dit script te maken? Heb je al een SQL tabel waaruit die punten moeten gehaald worden?
Offline rcv - 03/07/2006 15:24
Avatar van rcv Nieuw lid eigenlijk zoiets als richting http://www.myleague.com/ maar dan wat je in je eigen site kan integreren er is geen sql tabel nodig omdat ik zelf de leden wil gaan toevoegen en zelf punten etc geven als ze winnen. Ik heb gezocht naar zulke script en er zelf wat mee proberen te klooien maar dat was geen suc6 daarom mijn vraag hier
Offline finduilas - 03/07/2006 16:20
Avatar van finduilas PHP gevorderde Als je echt precies wilt wat jij wil zou ik het zelf maken.Zoveel werk is het ook niet.En wat je zegt over je sql tabel,Ik denk dat je zoviezo dit zal nodig hebben.Anders word het pas rotzooien.
Offline rcv - 03/07/2006 20:07
Avatar van rcv Nieuw lid ik bedoel ik heb nu nog geen speciale sqp tabel waar de punten perse uit moeten worden gehaald;-)
Offline finduilas - 05/07/2006 08:02
Avatar van finduilas PHP gevorderde Nou,Ik ben begonnen met zo'n script een eind geleden.Alleen is het nog verre van af en ben ik er een eindje mee gestopt.Maar als me sitescripting af is zal ik er verder aan doen.Maar helaas voor jou zal dit nog een eindje duren.Anders kun je eens zoeken naar phpnuke ladder. (Normaal betalen maar zoek maar eens deftig,d*w*l*a*)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s