login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

spelfouten

Offline knoopa - 29/06/2006 15:12
Avatar van knoopaOnbekend ik vind het heel goed dat vintage altijd spelfouten verbeterd om de site wat beter te maken maar dan kijk ik bij de showcase regels

Citaat:
als je een site laat keuren met 18 + inhoud, vink dat dan ook aan zodat gevoelige kijkers gewaarschuwd zijn
dat is nog veel erger een spelfout in de regels

14 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Micron - 29/06/2006 15:15 (laatste wijziging 29/06/2006 15:15)
Avatar van Micron HTML beginner Ik wil niet veel zeggen hoor, maar dat is een goed kloppend Nederlandse zin.
Offline Wijnand - 29/06/2006 15:15
Avatar van Wijnand Moderator Wat is daar fout aan dan?

Iets aanvinken, vink aan?
Offline knoopa - 29/06/2006 15:15
Avatar van knoopa Onbekend in deze zin klopt het niet
Offline Micron - 29/06/2006 15:16
Citaat:
Als je een site laat keuren met 18 + inhoud, vink dat dan ook aan zodat gevoelige kijkers gewaarschuwd zijn

Er is ook een komma geplaatst.

Citaat:
Als je een site laat keuren met 18 + inhoud, (adem) vink dat dan ook aan zodat gevoelige kijkers gewaarschuwd zijn
Offline Richard - 29/06/2006 15:16
Avatar van Richard Crew algemeen Want? wat is er fout aan? leg uit aub?
Offline Maarten - 29/06/2006 15:17 (laatste wijziging 29/06/2006 15:19)
Avatar van Maarten Erelid Met alle alle respect maar hou gewoon je smoel. Het is geen fout, het is perfect juist, en als er een fout zou staan kan je die ook PM'en.

Citaat:
Ik vind het heel goed dat vinTage altijd spelfouten verbetert om de site wat beter te maken, maar dan kijk ik bij de showcase regels

Mocht je gedurende je verblijf hier ook nog eens een zinnige opmerking kunnen maken om bij te dragen tot de verbetering van deze site hoor ik het graag.
Offline Gerard - 29/06/2006 15:17
Avatar van Gerard Ouwe rakker skatelife for president
Offline knoopa - 29/06/2006 15:21 (laatste wijziging 29/06/2006 15:23)
Avatar van knoopa Onbekend @murfy edit zal ik doen
Offline furax - 29/06/2006 15:25
Avatar van furax HTML beginner pff
Waarom steeds weer dat gekibbel over die spelfouten?
Iedereen maakt spel- of typfouten, daar is niets aan te doen, gewoon aanvaarden...

jongens toch...
Offline Micron - 29/06/2006 15:29
Avatar van Micron HTML beginner Het propse spelfout topic.
Offline nemesiskoen - 29/06/2006 15:30 (laatste wijziging 29/06/2006 15:31)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Proximus for admin.

Anyway, als je iemand wil verbeteren doe het dan ook goed. Onthoud ook aub dat niet iedereen perfect is. Zinnen als 'ik doet da ni toevoege' zijn uit den boze, maar een spellingsfoutje links en rechts kan voorkomen. Hier mag natuurlijk op gewezen houden maar doe dit dan ook op een 'niet arrogante' manier.

Ik ben ervan overtuigd dat iemand wel een spellingsfout in mijn post hier vindt. Als dit zo is mag deze persoon mij altijd verzoeken de fout te verbeteren, maar als de eerste de beste boerejan over fouten gaat beginnen lullen die eigenlijk geen fouten zijn dan *°#"@#... (you get my point?)
Offline Maarten - 29/06/2006 15:31 (laatste wijziging 29/06/2006 15:33)
Citaat:
daar is niets aan te doen, gewoon aanvaarden
Daar is wel iets aan te doen, zoals een beetje opletten gedurende je opleiding.
Ik wil niet ego-weet-ik-veel overkomen maar de enige spelfouten die ik maak zijn er omdat ik m'n scheve vingers op een verkeerde toets plof.. op je 16de word je verondersteld doordeweekse woorden als aanvinken te kennen en te kunnen schrijven. Dat je geen Groot Dictee der Nederlandse Taal kunt schrijven daar kan ik inkomen, dat kan niemand hier. Maar als ik hier soms de berichten op het forum lees vraag ik me echt wel af of men enige moeite doet.
Ook akkoord als je eens niet oplettend bent en een accentje verkeerd zet of even mist tussen een d en een t, maar als je 6 woorden fout schrijft in een bericht van 5 woorden is er wat mis.

Maar goed, er is dus niks aan het handje, topic gaat dicht.
Offline svm - 29/06/2006 15:33
Avatar van svm PHP ver gevorderde Nemesis, in de tweede zin:
Citaat:
Onthoud ook aub dat niet iedereen perfect is.

Het moet a.u.b. zijn.

Tsja, ik mocht je toch verbeteren? 
Offline knoopa - 29/06/2006 15:34
Avatar van knoopa Onbekend sorry
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s