login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Startmenu Icontje

Offline SvenP - 25/06/2006 15:42 (laatste wijziging 25/06/2006 15:42)
Avatar van SvenPPHP interesse Ik wil graag mijn startmenu icontje veranderen..(dat windows flaggetje)
weet iemand mss hoe dit moet? of dat er ergens een site is waar da op staat ofzo...

niet zeggen dat het niet mogelijk is, wat dat is het wel  
weel alleen niet zeker hoe 

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline CDNC - 25/06/2006 15:47 (laatste wijziging 25/06/2006 15:57)
Avatar van CDNC PHP ver gevorderde windows blinds downloaden, dan via rechtermuisknop op ,het bureaublad -> eigenschappen -> vormgeving, daar kun je dan op een knop windows blind klikken en dan krijg je een nieuw venster. daar je de windows skin aanpassen, (maar dan moet je weer iets anders downloaden maar dat die ie van zelf als je ergens hebt op geklikt)

Edit: als je dan op de window blind icoontje hebt geklikt heb je rechts een menu klik daar op "pas aan in skin studio" dan gaat ie dat proggie skin studio downloaden enz. en kan je het starten (en verder ben ik nog niet gegaan )

EDIT 2: ik denk dat je hebt volgende moet hebben: http://www.rctd.ft6.com/uploads/hebjedatnodig.gif
Offline SvenP - 25/06/2006 16:49
Avatar van SvenP PHP interesse ik denk dat ik ben vergeten te zeggen dat ik windows classic skin gebruik/bedoel
da windows icontje daarvan op startmenu knop..

kzal da Stardock Skinstudio es probeere..
danku =D
Offline CDNC - 25/06/2006 17:55
Avatar van CDNC PHP ver gevorderde doet er niet toe of je een andere skin hebt of niet... je kunt de originele windows skin ook laden en aanpassen en opslaan....
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.162s