login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Lay valt uit elkaar..

Offline BigBug - 11/06/2006 13:42 (laatste wijziging 11/06/2006 13:54)
Avatar van BigBugPHP expert Wanneer ik de volgende pagina include in mijn layout:
http://www.plaatscode.be/672/

Ploft mijn hele layout uit elkaar... Oftewel er zit een fout in (want bij andere pagina's gebeurt het niet..)

Ziet iemand de fout?

Alvast bedankt 

13 antwoorden

Gesponsorde links
Offline nemesiskoen - 11/06/2006 13:44 (laatste wijziging 11/06/2006 13:48)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Oftewel leer je nederlands oftewel stop je met topics te openen!

En een echo binnen een select zonder option tag...
Offline BigBug - 11/06/2006 13:51
Avatar van BigBug PHP expert Sorry Koen,, bedoelde het niet op een pesterige manier..

Zal het ff aanpassen.. Maar wat je zegt zie ik niet hoor.. Volgensmij doe ik bij de <option> ect. niks verkeerd... Waar zie jij dat dan?
Offline nemesiskoen - 11/06/2006 14:37
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Dan mag je een bril kopen. Je eerste else bevindt zich binnen een select tag en er wordt geëchood. Dit is waarschijnlijk niet dé fout maar wel een afschuwelijk iets...
Offline BigBug - 11/06/2006 18:49
Avatar van BigBug PHP expert Je eerste bericht was niet echt duidelijk nemesiskoen. Ik heb het nu aangepast, maar de layout valt nog steeds uit elkaar... Ik snap het niet meer.. Weet iemand anders het?
Offline sjak - 11/06/2006 20:36
Avatar van sjak HTML interesse wat gaat er dan mis.. toon ff hoe hij moet zijn en hoe hij is
Offline BigBug - 11/06/2006 21:01
Avatar van BigBug PHP expert Ik kan het helas niet laten zien, ivm een anoniem project.. Wat ik wel kan vertellen is dat 'deze' pagina niet te groot is en daardoor dus niet uit elkaar valt..

Hij herhaalt een aantal lijen meerdere malen achter elkaar en de header rekt uit, met gevolg tot andere delen van de website.
Offline nathanael - 11/06/2006 22:38
Avatar van nathanael Gouden medaille

HTML gevorderde
misschien omdat je <td></td> gebruikt maar omdat het geen inhoud heeft, doet ie er niks mee..

maak hier eens van <td>&nbsp;</td>
Offline Rens - 11/06/2006 22:41

Crew algemeen
Regel 37, 38, 39 en 40:
  1. <tr>
  2. <td></td>
  3. <td><input type="submit" name="submit" value="Plaats forumbericht!"></td>
  4. </tr>

Zeker nog nooit gehoord van colspan? 
  1. <tr>
  2. <td colspan="2"><input type="submit" name="submit" value="Plaats forumbericht!"></td>
  3. </tr>
Offline Maarten - 11/06/2006 23:33
Avatar van Maarten Erelid En wat als je hem dan even ver van de rand wilt als je inputvelden, dan sta je daar met je colspan.. dus dat is echt geen probleem 
Offline Micron - 12/06/2006 02:05
Avatar van Micron HTML beginner nee hoor <td colspan style="padding-left: (aantal pixels)px;">

wat zei je ook alweer Murfy ;)
Offline xSc - 12/06/2006 09:11 (laatste wijziging 12/06/2006 09:12)
Avatar van xSc Onbekend if(isset($_SESSION['username']

Je mist twee ))

En trouwens .... lekkere beveiliging is dit 

Bij forms kun je prima <label> en CSS gebruiken. Tabellen kun je dus laten vervallen ;)
Offline Thomas - 12/06/2006 15:16
Avatar van Thomas Moderator Er is niet echt iets fout aan deze code geloof ik.

Wel laat je veel ruimte voor interpretatie aan je browser over door je form en table geen enkele opmaak te geven (tenzij je stijlopmaak hard hebt gekoppeld aan HTML-tags?). Misschien dat hierdoor je "layout uit elkaar ploft"?

Kijk eens naar de source die in de uiteindelijke pagina zit? Gaat je query goed?

Firefox vindt lege tabel-cellen iig niet lief, dus zet hier inderdaad &nbsp; of wat dan ook in...

Een handige manier om fouten uit tabellen te halen is door deze een border te geven.
Offline BigBug - 12/06/2006 19:57 (laatste wijziging 12/06/2006 20:01)
Avatar van BigBug PHP expert Hele discussie van hier tot gunter Ik ga nu ff alles doorlezen en proberen.. Jullie horen er nog van 

Edit: De &nbsp; maakte niks uit... De enige gelukkige winnaar is Henri, die deze stomme fout met zijn hoofd gauw zag 

Maak jij je over de beveiliging maar geen zorgen, je kan onmogelijk een pagina van een andere website draaien in/op de website. (Include systeem ff getuned ) waardoor er absoluut geen andere sessie gedraaid kan worden 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s