Hallo, ik heb een raar probleem, ik kan geen tekst meer van het internet of ergens anders kopieren en plakken
ctrl+C werkt niet en als ik gewoon rechtermuisknop => kopieren, lukt wel maar dan kan ik niet meer plakken
ik heb firefox nu al een paar keer opnieuw geinstalleerd, maar volgens mij doet hij dat niet helemaal want als ik hem uninstall blijven mijn bladwijzers gewoon staan, een paar keer opnieuw opgestart, maar werkt niet.
ik gebruik het ook al heel lang, maar opeens kon ik niet meer kopieren of plakken, in IE gaat het wel, op mijn computer gaat het ook nog, van mijn pc naar firefox ook, maar in firefox niet
The Firefox copy/paste failure has been traced to a piece of junkware called New.net (NewDotNet) which is being bundled out with a lot of genuine applications at the moment, and installs itself in Firefox as if it were an extension.
ik zie geen enkel van die programma staan op in mijn program filles of bij software, weet iemand hoe je firefox volledige kan verwijderen, dus echt alles ook de bladwijzers enzo??
Misschien dat dit helpt
EDIT: het is opgelost, ik heb mijn pc schoongemaakt met tuneup uttilities 2006 en het gaat terug