ik vind dat de zoekactie voor het zoeken naar scripts verbeterd moet worden, alleen zoeken op titel heeft toch geen zin voor de mensen die willen weten hoe andere werken in bestaande scripts?
Mjah zeg dan eens wat je nog zou willen? Ik vind het zeer overzichtelijk zoals het nu is! Je kijkt: wat heb ik nodig? Je kijkt ff in de juiste cat, bekijkt de scores en de nota's en kiest de beste eruit.
Als je klaagt moet je ook een alternatief geven eh.:s
als ik bijvoorbeeld opzoek ben naar een script met "chmod(" vind hij hem niet... meschien een mogelijkheid om wat dieper in de source codes te gaan kijken ofzo? ik weet niet waar het precies aan ligt, maar soms is het best wel jammer... dat je zelf scripts moet afgaan... om te vinden hoe andere een funtie gebruiken... enz...
ja maar ik snap wel wat hij bedoeld. Soms weet je even niet hoe een bepaalde script heet, of zoek je een heel klein stukje script dan is het handig om in de code te kunnen zoeken. Ik zou die functie zelf ook best graag hebben.
idd,ik heb ooit is kwenie hoelang zitten zoeken naar een scriptje waaruit ik een klein stukje code had genomen. via de zoekfunctie/manueel...
uiteindelijk heb ik het wel gevonden
maar de zoekfunctie bij het forum vind ik goed werkend