Nieuw lid |
|
Hoi, ik gebruik als secundaire browser IE 7 beta en die bevalt eigenlijk best goed.
Maar als ik iets maak wat online moet komen zie ik niet alle bugs die in oudere IE versies wel te zien zijn (oa png is wel transparant/flash activeren).
Nu zou ik dus eigenlijk liever IE6 hebben, maar ik krijg dat drama niet geinstalled, ik krijg telkens de waarschuwing dat ik al een nieuwere versie heb.
Ik zou een slechte medewerker zijn als ik nog niet geg00gled had maar het enige wat ik daar wijzer van werd is dat ik iets met het register moest doen, en dat heb ik dan ook maar gedaan, maar dan moet ik een cd inserten met sp2, maar ik heb alleen een cd met sp1a....
Ik kan natuurlijk een complete format ofzo doen, maar dat zie ik nou net niet zitten
Is er een manier dus om er een oudere release NAAST te instaleren (of overschrijven) ?
thx
EDIT
Ontani gaf me een link naar een site met een evt oplossing, na het lezen en willen uitvoeren kwam ik op deze site, en daar kan je gewoon alle standalone versies downloaden, nu kan je dus daar gewoon elke versie nemen die je zelf wilt !
|