login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

draadloos moden/router

Offline robmoorman - 29/05/2006 13:23
Avatar van robmoormanPHP interesse ok ik heb dus het volgende
ik beschik hier thuis over het internet van Wanadoo Family (20mb)
Mijn oude modem kan maar tot 4Mb dus tijd voor een nieuwe, aangezien ik ook een laptop heb dacht ik: laat ik een draadloos nemen.
De Wanadoo livebox zuigt en die wil ik dus niet, maar ik zit dus met het volgende. Als ik dus een draadloze router/moden wil gaan halen, dan moet deze dus ADSL 2+ zijn of niet ? En werkt deze wel met wanadoo (aangezien ze daar dus die prutlivebox bij aanraden enz.) ???

mvg Rob

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline putbruy - 29/05/2006 13:37
Avatar van putbruy HTML beginner heb ooit een router thomson gekocht voor versatel provider.Heb wel wat moeten zagen eer ik de 'providertemplate' had voor die 'vreemde router' maar het is toch gelukt.
Offline robmoorman - 29/05/2006 13:45
Avatar van robmoorman PHP interesse ahh ok, ja ik zag een adsl2+ draadloze router/moden van linksys, die zien altijd wel goed dus daarmee zal het wel moeten lukken denk ik tnx
Offline Dark_Paul - 29/05/2006 14:30
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde wij hebben net een nieuwe Linksys router gekocht. 4 aansluitingen voor wired aan de achterkant en 2 antennes, zodat je een omhoog kan richten (de antenne heeft namelijk maar een bereik van een hoek van 70 graden). snelheid van dat dingetje is 54mbps.
Offline SilVeX - 29/05/2006 14:40
Avatar van SilVeX HTML beginner Wij hebben ook wanadoo family, ik heb 3jaar draadloos gezeten. Dat vondt ik echt zwaar zuigen. Als je een laptop niet meer dan 2uur per dag gebruikt kan je er altijd nog een draadloze modem bij doen. Nu zit ik aan de kabel en dat is een stuk beter vindt ik.
(volgens mij hebben wij een Speedtouch gehad en een hakkiewakkiemerk ding.)
Offline Kite874 - 29/05/2006 15:35
Avatar van Kite874 Nieuw lid probeer de linksys eens. ik heb er tot nu toe goede ervaringen mee gehad. een enkele keer had ik problemen maar dat kwam doordat de router kaduuk was^^. Je betaalt er wel iets meer voor maar dan heb je ook wel kwaliteit in handen
Offline robmoorman - 29/05/2006 15:35
Avatar van robmoorman PHP interesse ja de gewone pc zit ook aan de moden met kabel, maar gaat voor de laptop snapt u... die wil ook gewoon draadloos hebben dat ik lekker op me bankie kan zitten
Offline ece - 29/05/2006 16:49
Avatar van ece HTML interesse Maar let wel op het volgende.
Wanadoo is adsl.
Koop dus geen kabelrouter.
Ik had eerst wanadoo maarja ik had er een hub tussen gezet want ik had een snelheid van 500kb/s.
Maar let daar wel effe op dat je geen kabelrouter koopt.
Is wanadoo wel kabel (wat ik me niet kan voorstellen want ik ken wanadoo alleen van adsl) dan kan je wel een kabelrouter kopen. Eminent kan wel heb ik zelf ook maar een bagere service hebben ze daar.

Ik had laatst een probleem wat denk ik vrij vaak voorkomt en hun wisten zelf geen eens de oplossing. Uiteindelijk is het mezelf gelukt door maar wat te klooien met dat ding .
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.18s