login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

loginscript werkt niet met URL forewarding

Offline Quipeace - 26/05/2006 21:41
Avatar van QuipeaceNieuw lid hey ik heb een loginscript gevonden op deze site genaamd loginscript mbv sessies v1.2 het werkte perfect totdat ik me aanmelde bij zo'n URL forewarding service, ik had zo'n iritante subdomein en met dat url forewarding werd dat in plaats van www.blablabla.webhosting-for-free.com/blablabla
www.blablabla.co.nr
hartstikke leuk allemaal alleen het probleem is dat ik niet kan inloggen op het forewarding adres! ik denk dat het komt omdat de url in de browser niet veranders (het blijft www.blablabla.co.nr ook al ga je naar een andere pagina)
heeft iemand enig idee hoe ik uit die forewarding kan ontsnappen (dus dat je van www.blablabla.co.nr weer terug gaan naar het subdomein) of iets anders? plz help!

Quint

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline CDNC - 26/05/2006 22:49
Avatar van CDNC PHP ver gevorderde Ik herken het probleem, ik heb het ook gehad met van die "short-url" - dingen. Als het mogelijk is, kun je dan de optie "hide original URL" ofzo iets zal dat dan zijn, uit zetten? zodat je dan short-ding een soort van doorlinking is naar je lang-URL. En anders is er niet veel aan te doen. of misschien wel: het laten linken naar een pagian met die ene refresh META-tag (ken ze nu niet van buiten...) en dan is je short-url een doorlinking
Offline Quipeace - 28/05/2006 09:20
Avatar van Quipeace Nieuw lid ok echt bedankt me website werkt nu! bij mijn 'short url' heette dat hide original url "cloaking" ik gebruik .co.nr dus voor anderen die ditzelfde probleem hebben bij co.nr, ZET CLOAKING UIT!

Dankjewel, Quint
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.162s