login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Mozilla Thunderbird

Offline Dark_Paul - 26/05/2006 14:32
Avatar van Dark_PaulPHP ver gevorderde ik wil Mozilla Thunderbird op de computer. Ik heb het geinstalleerd, werkt veel fijner. maar nou is 't probleem dat mijn ouders geen Thunderbird willen (met name mijn moeder snapt nog niet zo veel, vandaar dat ze absoluut niets anders willen.) Is er misschien een optie om Thunderbird voor mijn gebruiker als standaard te zetten, en voor mijn ouders Outlook? Mijn ouders hebben ieder een aparte gebruiker, weet niet of dit iets uitmaakt?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Pieter - 26/05/2006 14:43
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Gebruik anders de outlook 2003 skin voor Thunderbird. Zo leren ze er toch mee werken :-)
Offline Dark_Paul - 26/05/2006 15:10
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde is er verder geen alternatief? want ze zijn niet over te halen, aangezien zij geen last hebben van outlook, en mijn inbox volkomt met spam.. maar het is iig het proberen waard he! 
Offline sasser - 26/05/2006 15:14
Avatar van sasser PHP interesse rechts klikken op het lege stukje onder uitvoeren -> eigenschappen -> dan aanpassen kijk in menu wijst zich vanzelf denk ik
Offline dreamworld - 26/05/2006 15:21
Avatar van dreamworld HTML beginner Euhm, met Thunderbird zal je ook spam binnen krijgen lijkt me zo.

Maar je kan met 2 gebruikers/accounts gaan werken onder windows xp. Eentje met de naam "Dark-Paul" en de andere "ouders". Dan kunnen je ouders met outlook werken en jij met Thunderbird.

Dit lijkt mij de beste optie.
Offline Gerard - 26/05/2006 15:23
Avatar van Gerard Ouwe rakker Beiden programma's kan je gewoon installeren. Verder neem ik aan dat iedereen zijn eigen email adres, met bijbehorende mailfile, heeft.

Dat moet toch allemaal geen probleem zijn? Je stelt gewoon thunderbird bij jou als default in en bij jouw ouders de outlook client.

ps. Als je ze toch over wilt halen kan je gewoon zorgen dat je outlook client 'kaput' gaat ;x
Offline Dark_Paul - 26/05/2006 16:06 (laatste wijziging 26/05/2006 16:46)
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde helaas gaat dit niet zoals ik had gedacht, daarom staat mijn vraag hier. Als je Thunderbird opstart, vraagt ie om als standaard in te stellen. Als je dat doet dan stelt ie dat in voor de hele computer, dus ook voor mijn ouders. En als je Outlook weer terug instelt, stelt ie dit weer in voor alle gebruikers.
en 't voordeel van Thunderbird is dat er een "Junkmail" gedeelte bij zit.
edit:
Het is gelukt. In de opties van Thunderbird zit een optie om Thunderbird als standaard te gebruiken voor E-mail, Nieuws en RSS Feeds. Deze kan je niet gebruikersgebonden uitzetten, maar geld voor de hele computer. IK krijg in ieder geval geen bericht meer op het begin. Het enige nadeel is dat ik Outlook wordt geopend als ik op een Mailto: link klik.

Sluit dit topic maar
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s