login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

cronjob voor openen/refreshen pagina

Offline Stefan14 - 20/05/2006 13:20 (laatste wijziging 20/05/2006 13:20)
Avatar van Stefan14PHP gevorderde ik probeer nu al een poosje een cronjob ingesteld te krijgen om een bepaalde pagina elke 5 minuten gerefresh of opnieuw geopend te krijgen, dit omdat de gevens die daar opstaan niet automatisch geupdate worden zonder dat je zelf op een link klikt.

maar ik krijg het niet voor elkaar. ik heb al diverse dingen zoals
/usr/local/bin/php /home/stefan/domains/elektronica-onderdelen.nl/awstats.pl?framename=mainright&update=1

/usr/local/bin/html /home/stefan/domains/elektronica-onderdelen.nl/awstats.pl?framename=mainright&update=1

/home/stefan/domains/elektronica-onderdelen.nl/awstats.pl?framename=mainright&update=1

http://www.elek...p;update=1

geprobeerd, maar niets van dit alles lukt niet. ik krijg dan namelijk een mail met No such file or directory.

Iemand ideeën over hoe dit wel zou kunnen lukken, of eventueel een scriptje die een link kan openen/aanroepen?

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline Stefan14 - 26/05/2006 11:42 (laatste wijziging 26/05/2006 11:43)
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde ik heb na wat zoeken met google en op andere fora topics te lezen het antwoord gevonden.

dit is nu mijn cronjob
*/15 * * * *
perl /home/stefan/domains/elektronica-onderdelen.nl/public_html/awstats/awstats.pl -config=www.elektronica-onderdelen.nl -update

ik plaats dit bericht met de hoop dat andere mensen hier nog wat aan hebben.

het enige nadeel is dat je wel iedere keer een e-mail ontvangt als hij update, dat moet ik dus nog even weg zien te krijgen, misschien dat iemand dat weet?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s