login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

F1 2000

Offline harry222 - 07/05/2006 16:21
Avatar van harry222PHP interesse Iedereen kent het spel streetrod.. Maar er is ook een spel dat F1 2000 heet. Formula 1 spelletje. Erg oud maar erg leuk 

Draaide onder dos en als ik het goed heb moet je voor het starten f1.exe typen 

Weet iemand waar ik dit spel online kan vinden?

Thanks 

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 07/05/2006 16:22
Avatar van Gerard Ouwe rakker googlen
Offline harry222 - 07/05/2006 16:26
Avatar van harry222 PHP interesse Ja uiteraard piet, dat heb ik allang al gedaan natuurlijk.
Offline Gerard - 07/05/2006 16:29
Avatar van Gerard Ouwe rakker en jij verwacht dat er hier toevallig iemand rondloopt (op een community over php) die dat ding heeft liggen?

ps. In je startpost zie ik niks staan dat je al gegoogled hebt of wat je überhaupt al gedaan hebt aan eigen initiatief om de game te vinden. Zou ons moeite -en tijd- schelen als je dan wel duidelijk aan kan geven wat je zelf al gedaan hebt. Anders ga ik hier ook voortaan even posten of mensen nieuwe episodes van Prison Break hebben etc

Daarnaast wil ik graag even weten of het dan niet illegaal is om die game te downloaden van het internet. Kan me niet indenken dat het dan freeware is als je moeilijk moet gaan doen om het te downloaden, illegale activiteiten houden we ons sowieso niet mee bezig hier.
Offline ece - 07/05/2006 16:31
Avatar van ece HTML interesse Niet goed genoeg

Beters krijg je denk ik echt niet online hoor. Misschien dat ik het mis heb maarja.
Offline Gerard - 07/05/2006 16:32
Avatar van Gerard Ouwe rakker @ece

Hij bedoelt waarschijnlijk dat hij de game wil downloaden van het internet. Niet dat hij een flash variant ervan wil spelen.
Offline harry222 - 07/05/2006 16:37
Avatar van harry222 PHP interesse Mja zit wat in 

Nee het spel zal hoog waarsc, niet illegaal zijn. Het is al zo ziekelijk oud. maargoed ik zie hier ook vragen staan over ondertiteling plaatsen.. ga mij niet vertellen dat die dvd bestanden legaal zijn.

Kijk het probleem is... ik weet niet wie het spel gemaakt heeft.. Maargoed ik zal deze vragen hier niet meer stellen. Prima.

Kijk als ik zon triest antwoord krijg "googlen" ben je bij mij gewoon aan het verkeerde adres.

Offline Maarten - 07/05/2006 16:39
Avatar van Maarten Erelid Omdat het ziekelijk oud is wil niet zeggen dat het gratis is.

Citaat:
Kijk als ik zon triest antwoord krijg "googlen" ben je bij mij gewoon aan het verkeerde adres.

Kijk als ik zon trieste vraag krijg "spel downloaden" ben je hier gewoon aan het verkeerde adres.
Offline Richard - 07/05/2006 16:39
Avatar van Richard Crew algemeen
  1. maargoed ik zie hier ook vragen staan over ondertiteling plaatsen.. ga mij niet vertellen dat die dvd bestanden legaal zijn.

het plaatsen van ondertiteling is niet illegaal, daar gaat het dan toch om?^^

1. Kijk als ik zon triest antwoord krijg "googlen" ben je bij mij gewoon aan het verkeerde adres.

Tja dan moet je ergens anders t ook niet vragen... daar geven ze vast en zeker t zelfde antwoord.
Offline Gerard - 07/05/2006 16:44
Citaat:

Hier zitten tientallen actieve leden die elke dag mensen helpen met vragen. Die willen echt wel even weten of je zelf wat gedaan hebt om te zoeken. Jij wil die zooi vinden, wij worden er geen kut beter van. Maar ondertussen denk je zelf even de wijsneus uit te hangen en een crappy topicstart neer te gooien van "heb ik jou daar".

Graag alle keywords waarop je al gezocht hebt zo'n beetje. Misschien een algemene site over de game.... review... whatever. Maakt het zoeken wat makkelijker.
Offline nemesiskoen - 07/05/2006 20:14
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Ik zie het verband niet tussen het ontwikkelen van websites en formule-1-spelletjes downloaden.

topic/closed
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.213s